meg og mine <3 Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 igår ble d slutt mellom meg å sambo. jeg sitter her igjen i huset,er bare så trist. men heldigvis har jeg lillegutt som alltid klarer å låkke fram et smil hos meg. jeg kjenner nesten ikke noen andre her jeg bor,har familien min her og 2 venner jeg nesten aldri får møtt lenger. noen ideer om noe jeg kan finne på der jeg kan bli kjent med noen? og gjerne ide om en hobby jeg kan drive med her hjemme på kveldene når lillegutt har lagt seg. alt for å slippe å sitte her å tenke...
kanutteogkruttet Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Vet du har det vanskelig nå... Jeg ble alene for noen måneder tilbake, og er litt i samme situasjon som deg når det gjelder omgangskrets og venner. Føler med deg, men dette klarer du, selv om alt virker mørkt ut nå. Trenger du noen å prate med så bare send meg en Pm, så kan vi kanskje snakkes på msn også Mange klemmer
meg og mine <3 Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2008 takk, ja d kommer til å gå bra etterhvert,men d føles bare så ensomt ut nå. heldigvis har vi en go dialog oss imellom nå da. så d er ikke krangling å sånt. men er bare så tris å få høre at han ikke har slike følelser for meg lenger.
lolitalempica Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 Uff... Det hørtes trist ut! Sender deg en god klem:) Kor komme du fra da? Har du barselgruppe du kan sosialisere deg med kanskje? Du kommer nok til å klare deg! Send gjerne en PM om du vil prate. Go klem fra Drøbak...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 11. februar 2008 #5 Skrevet 11. februar 2008 livet som alenemor er ganske ok når du først har kommet over skjokket og det vonde. hva med og studere et fag over nett? det er gøy og lærererikt, så har du noe og gjøre på kvelden som du får noe ut av. for noe ønsker du sikert og vite mer om. om du sier litt mer hvor i verden du bor er det letter og hjelpe deg. kjenner mange alenemødre rundt om i landet....
meg og mine <3 Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. februar 2008 ja,tenkte litt på å ta et språk kurs. har alltid hatt så lyst til å lære spansk eller italiensk =) også tenkte jeg litt på å ta matte å fysikk sånn at jeg kan begynne på ingeniør utdanningen til høsten. jeg bor i holmestrand i vestfold. hadde vært gøy å møte nye folk,men jeg er litt sjenert av meg til å begynne med. d sliter jeg litt med,men når jeg blir kjent så er jeg veldi utadvendt =)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 11. februar 2008 #7 Skrevet 11. februar 2008 pokker, kjener få folk i vestfoll, men går du inn på alenfordeningen som er noen hakk lengere ned en skravle og spør der så er det sikkert mange alenforeldre som kunne tenke seg en venn til og som bor i nærheten. det er nå du har murligheten til og gjøre alle de tingene du har lyst til som du aldri har tatt deg tid til. :-) og det ser ikke ut som du mangler lyst. så dette blir bra. om det hjelper så kan jeg fortelle at jeg aldri noen gang har hatt det bedre en som alenemor ;-)
meg og mine <3 Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 11. februar 2008 hehe ja,hører d er mange som sier så. =) d blir vel lettere etterhvert nå man har vendt seg litt mer til tanken på å være alene. bare så trist at vi ikke får vært den lille familien vi skulle være. men for bare ta tiden til hjelp. har egentlig sett at d var denne veien d kom til å gå. vi fikk barn tidlig i forholdet og vi hadde ikke noe samliv,vi gjorde nesten aldri noe sammen lenger å vi snakket nesten ikke sammen, så at vi var mer som venner kan man trygt si,men hadde håpet at d var bare en periode og at vi skulle komme oss over den,men kansje en dag så kan d hende at vi finner sammen igjen,men henger ikke på pinnen å venter for å si d sånn =) d som skjer d skjer =) nå skal jeg hvertfall bare nyte tiden med lillegutt =)
Gjest Skrevet 11. februar 2008 #9 Skrevet 11. februar 2008 hei på deg så synd dette skjedde da, sender deg en goo klem Jeg er forresten fra Larvik jeg er også alenemor, har vært det hele veien så jeg vet ikke annet, så kan tenke meg det er tøft å plutselig bare bli det etter en go stund.. send meg en pm om du vil taste på msn eller no
meg og mine <3 Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 11. februar 2008 jeg sendte deg en pm med msn min,så bare ta kontakt hvis du bare vil snakke litt en dag. gøy å bli kjent med nye folk =)
Gjest Skrevet 11. februar 2008 #11 Skrevet 11. februar 2008 hei da la jeg deg til på msn er pålogga nå om du vil taste litt?
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 11. februar 2008 #12 Skrevet 11. februar 2008 Hei. Kanskje det er åpen barnehage/babysang du kan gå på, det går vi i og der kommer en i kontakt med mange andre, jeg har bl.a. fått meg ei god venninne derfra.. Men jeg vet jo ikke hva de har av sånn der du bor da.. Ellers er jo scrapping en fin kveldshobby, sitte å lage album til minsten... Klemmer fra
Gjest Skrevet 11. februar 2008 #13 Skrevet 11. februar 2008 Uff, så trist å lese!!! Jeg vet hvordan du har det,har vært slutt mellom barnefar 2 ganger her men vi klarte å jobbe oss igjennom det! Det du kan gjøre er f.eks. kontakte Amathea i drammen der har de masse nyttig informasjon Jeg fikk god hjelp der da jeg var på bunnen og godt å få snakket med noen om bruddet.. Finnes også aleneforeldreforeninger som du kan kontakte f.eks. eller åpne barnehager . Det er naturlig å få en reaksjon i ettertid så vær "obs" på at du ikke får helt panikk og sjokk ..
dritgrei hei hei! Skrevet 11. februar 2008 #14 Skrevet 11. februar 2008 Jeg var alene med min gutt i fire år, og jeg gjorde to ting. Jeg fant venner på nettet, og her inne vil du antagelig finne folk man kan leke med fra samme sted som deg. Men jegbegynte å studere. Det trenger ikke være så dyrt. du får overgangsstønad, og barnebidrag og barnetrygd, pluss et ganske stort stipend i tillegg til studielån. det vil si at det er greit å ha gutten din i bhg etterhvert, også kan du gå på skolen og kose deg på dagtid. det er artig og inspirerende å lære nye ting, og det er artig og inspirerende å treffe folk! Det er vondt å være i ett brudd, og det er kjempeslitsomt å være alene,men om jeg kan trøste deg med en ting, så vil jeg si at i mange tilfeller er det Ordentlig deilig å bare være èn! Lykke til! og god klem til deg fra meg
Gjest Sekretøsa Skrevet 11. februar 2008 #15 Skrevet 11. februar 2008 Hei, er du her?? Jeg bor i Holmestrand! Er hjemme med minitrollet på 5 mnd, så om du har lyst, så kan du får være vennen min ) sender deg en pm
Denice Skrevet 11. februar 2008 #16 Skrevet 11. februar 2008 Hei! Uff, trist su er blitt alene da men dette fikser du fint!! Ser du skriver du bor i holmestrand? Hvor gammel er mini? Vi er en gruppe i Drammen som alle er alene med barn og vi prøver å finne på ting med og uten barn. Du kan jo slenge deg med om du vil? Send en PM om du vil! Og ellers masse lykke til
tonebf Skrevet 11. februar 2008 #17 Skrevet 11. februar 2008 heisann=) er selv alenemor til en gutt på 2,5år. jeg er 21 =) ikke noe kjekt og høre om bruddet deres, du har det nok veldig tøft nå... men det vil bli bedre etterhvert! har altid vært alene med mini så vet ikke hvordan det er og være 2... men kan tenke meg det er tøffere og gå fra 2 til 1.. enn og være alene fra starten! vis du vil prate eller noe er det bare og sende PM! lykke til! klem
meg og mine <3 Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #18 Skrevet 11. februar 2008 hei! takk for trøst alle sammen! d er hyggelig å få =) palmesus med ring på finger'n, jeg har sendt deg PM =)
meg og mine <3 Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #20 Skrevet 11. februar 2008 tonebf: du har full meldingsboks. prøvde å sende deg PM, men d gikk ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå