SyngeDama og Rockeprinsen♫ Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 Vi driver å leter etter en badetøy leverandør til butikken vår. Vi fører str fra 34-56, men vil kun ha badetøy i store str. Noen som har noen tips til hvem vi kan bruke? Jeg finner veldig få som har gode str, vil helst ha iallefall opp til str 52.. Så dere jenter som har litt spekk på kroppen som meg , hvis dere har badetøy, gidder dere å sjekke hvilket merket det har ? Dere kan svare meg her, eller sende meg et brev her inne =) Tusen takk på forhånd =) Klem fra
Northernlights Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Her i USA florerer det med store størrelser (må jo ha det,her) Kan denne siden hjelpe deg: http://www.beachcatalog.com/wholesale-swimwear.php Fikk ikke til å åpne linken,for laptopen min er så treg...men det sto at de har store str.
SyngeDama og Rockeprinsen♫ Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. februar 2008 Takk for tips. Men trenger noen som har konsulenter i Norge, for ellers får man ikke bestilt til butikken desverre...pga moms og masse tull =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå