Gjest Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 Jeg syns bare skolen blir dårligere å dårligere etterhvert som nye kunnskapsløfter kommer jeg... Hva er det med åpne landskap og ingen friminutt da?! Håper de får skikk på sakene innen 6 år
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 jeg syns det er urovekkene at kunskapsløfte er helt blottet for murligheter for de som har ekstreme problemer med noen fag. som foreksempel mensker med dyskaluli eller dysleksi. i tillegg syns jeg det er trist at det blir slutt på norsk 2. slik at utlendinger må ha vanlig norsk, med nynorsk og alting. tror vi kommer til og gå glipp av mye flinke folk pga det
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 10. februar 2008 #3 Skrevet 10. februar 2008 jeg tror de endrer så mye på reformende for å gjøre ting bedre, men så funker det stikk motsatt. det er jo nesten umulig å følge med i svingene, dermed må man bruke bøttevis med penger for kursing av de nye reformende, så blir vle mye av sunnfornuft lagt på hylla..... bare noe jeg tror, har ikke fulgt mye med i disse debattene
*ale* Skrevet 10. februar 2008 #4 Skrevet 10. februar 2008 Ja og her i Bodø truer bystyret med at de skal innføre leksefrie skoler nå... Kan jo bli en utfordring for alle parter...
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 10. februar 2008 #5 Skrevet 10. februar 2008 husker når lillesøstra mi gikk i 1. klasse på fauske, da måtte de skrive på dialekt.... det skjønner ikke jeg! hun går i 7. nå
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 10. februar 2008 #6 Skrevet 10. februar 2008 ikke for foreldrene vel... hihi. (regner med at de også er en part) jeg syns det er ok med lekser så lenge det fins murligheter for at SFO eller noe i den duren, kan hjelpe barna med lekser. sånn at de barna som har foreldre som ikke kan enkelte ting også har murligheter til og få hjelå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå