Gjest Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 Etter å ha tviholdt på å IKKE la 8 åringen få mobil. (Mas pga eldre brødre) Har jeg endelig fattet gleden over å gitt etter. Nemlig å få han inn uten å bruke time på å lete etter han=)
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Det veier tungt... Gleder meg veldig til datteren min kan få mobiltelefon. Men det er en liten stund til ennå siden hun bare er 5.
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #3 Skrevet 10. februar 2008 Utrolig hvor tidlig de begynner maset, iallefall når eldre søsken har. Skole jente snart da.....
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 10. februar 2008 #4 Skrevet 10. februar 2008 uffameg... er ikke lenge før 4åringen min begynner å mase med andre ord....
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #5 Skrevet 10. februar 2008 Tja, du kan jo alltids få tak i en kopi av din mob, for å venne 4 åringen til hvordan bruke mob. Min 2 åring bruker en lekebåt til å prate i de gangene han ikke får tak i mobilen min for så å bytte framside og ringe en hel mengde mennesker jeg overhode ikke trenger å kontakte!
Gjest Skrevet 11. februar 2008 #6 Skrevet 11. februar 2008 Hun har ikke begynt maset ennå, men er vel ikke lenge før... Jeg har hatt et par episoder hvor jeg har måttet leite i lange tider for å finne henne. Blir jo så bekymret!! Da hadde det vært greit om hun hadde hatt mobil. Men det skal sies at hun er veldig flink til å høre på meg, og går som regel bare de stedene hun får lov til, men når hun leker med andre er det mye lettere å glemme seg bort.
Tommage♀♂ Skrevet 11. februar 2008 #7 Skrevet 11. februar 2008 Hørte om en 5-åring med mobil her en dag. Mens hun var hos naboene ringte mobilen og det var mammaen som ville ha henne hjem. Da tegner det til latskap...
Gjest Skrevet 11. februar 2008 #8 Skrevet 11. februar 2008 Hehe, jepp da begynner vel beina å svikte på foreldrene.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #9 Skrevet 11. februar 2008 Falsk trygghet!! Hva gjorde foreldre før i tiden? Hadde faste avtaler med ungene sine, gikk ut for å hente dem selv... Blei folk av oss...late tydeligvis.
Sjefsmegga Skrevet 11. februar 2008 #10 Skrevet 11. februar 2008 Helt klart, her er mobilen ern forlangelse av navlestrengen.. Sier seg at jeg som har 2 små tette og ikke kjører bil, pluss har en samboer som er endel borte på jobb ikke har tid til å renne bygda rundt etter ham.. Uten mobil så hadde han aldri klart å komme hjem i tide. De glemmer jo helt tida sidde unga når de leker og har det gøy. Mobiltelefonen er helt ganial, mamma og pappa brukte i gjennomsnitt 1 time hver ettermiddag på å få tak i oss unga da vi var små...ble nesten alltid sein middag. Med mobil så kan jeg bruke den tida jeg ville brukt på å leite etter ham på å lage en god middag. Alle vinner! :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå