Gå til innhold

Nå er jeg driiiiiita lei...

Anbefalte innlegg

Skrevet

av folk som ikke tar ansvar. Folk sutrer å bærer seg over at mannen ikke bryr seg, han hjelper til alt for lite hjemme og han har ingen planer om å begynne å verken hjelpe eller bry seg heller. Hvorfor i all verden gidder dere å få barn med noen som ikke bryr seg (eller, bryr seg på sin egen måte, som jo slett ikke er bra nok ettersom man klager...) Jeg skjønner ikke det jeg? Hvorfor være samboer/gift eller kjæreste med noen som ikke gidder å gjøre en drit hjemme, og ikke gidder å høre på hva du sier eller gjør noe som kan forventes av voksne folk? Slutt å klag i allefall, du har jo tross alt valgt gubben sjæl...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, dette har jeg også mang en gang klødd meg i hodet over. Skjønner ikke enkelte damer hvor dårlig det reflekterer på de når de klager som verst over den mannen de selv velger å leve og bo og å starte familie med?

Jeg blir mest oppgitt over de, jeg, og ender som regel med å sympatisere med mennene deres!

Skrevet

helt ening!!! klapper for denne

Skrevet

Klapper litt for meg selv jeg, kjenner jeg er veldig enig med meg selv om at dette var en god tråd!! :)

Skrevet

Joa, en potesiell god krangletråd dette, men med så liten aktivitet ser det ut til at den dør kjapt desverre....

Skrevet

Nejda, er jo midt på natta... Kan hende noen potensielle kranglere hiver seg over den i mårra`? er lov å håpe... Dessuten vet jeg jo at jeg har rett!! Folk klager for mye over ting de har valgt selv, sånn er det jo bare... Men jeg blir jo forbanna fordi!! Så stakkarslige ev vi vel ikke at vi ikke kan ta ansvar for oss selv og vår egen trivsel? Værre er det jo at de bringer barn inn i sine elendige forhold... Neej, ikke bra...

Skrevet

Endelig kom det et meget inntresant spørsmål,skjønner ikke at jenter gidd å klage over sine menn.HIIIIV DE UT,kansje de vokser på det.Og

om de ikke gjør,nei da får dere bare være glad for at dere gjorde det rette,for da er ikke mennene verd dere ;-)

Skrevet

Oi, en noe drøy fremgangsmåte vel?!

Har heller lyst til å komme med oppfordringen om at de "kvinnsa" det er snakk om roer seg ned et par hakk, sutrer litt mindre og kanskje prøver å se litt lysere på tilværelsen, jeg ;-p

Skrevet

Enig med HI! Jeg bodde altfor lenge med en som ikke gadd å gjøre en dritt hjemme! Etter fire år ga jeg klar beskjed en morgen jeg dro på jobb(han jobbet bare deltid...) Nå har du å gjøre reint stua og kjøkkenet innen jeg kommer hjem! Kom hjem senere på ettermiddagen, og han hadde støvsugd gulvet på stua, that`s it...."Tar resten i morra" kom det fra`n mens han spilte playstation som han alltid gjorde, dag og natt.. "NEI DET GJØR DU IKKE!!" kom det fra meg, etterfulgt av at i morgen kan du pakke tingene dine, vil ikke ha deg her lenger! Gikk meg en tur ut, kom hjem etter en time hvor han møtte meg i døra med tårer i øyne:"jeg skal skjerpe meg" (noe han hadde sagt flere ganger før) Ja, fint det, men du skal ut allikevel! Dagen etter flyttet han hjem til mora si, og det er det beste som noen sinne har hent meg!! Var lykkelig singel i over 2 år, bare koset meg! Nå har jeg verdens beste samboer, og fortsatt bare kos!! Han gjør faktisk husarbeid, og bryr seg om hva jeg mener og føler og tar hensyn!!!! I stedet for å syte i all evighet over menn/gutter som aldri forbedrer seg, HIV DEM UT

Skrevet

Nei, vet du hva. Skal du, anonym ta fra meg min kjæreste husmorunderholdning nå da. Det er jo så gøy å lese innlegg fra frustrerte fruer med håpløse menn. Da føler jeg meg så vellykket. .... opps....Er dette litt patetisk???

Skrevet

Joda, føler jo at jeg er samboer med supermann, men det gjør meg ikke mindre irritert når folk sitter der med unge nr 90 på vei og fortsatt klager over at mannen gjør forlite... så driiiiit i å få flere unger med den mannen da, finn deg en ny eller lev alene!! helst la være å få barn med udugelige menn i utgangspunktet, dere skaper jo bare flere inkompetente udugelige menn ved å la disse være far til barna deres... Vokse opp i en familie hvor mottoet er "lenge leve latskapen" Neej, ikke bra!! HI her forresten :)

Skrevet

Jeg elsker mannen min og han er kjempe flink. Og verdens beste. Men når man er sliten og hormonell er det lett for å bli negativ stemning. Så da er som regel alt galt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...