SuperGlad Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 Akkurat nå er det Veronica Mars! Er helt fullstendig hekta! Bestilte akkurat alle 3 sesongene på dvd å det kribler faktisk i magen når jeg tenker på at jeg får de i posten en dag :-)
Stor_smil Skrevet 10. februar 2008 #3 Skrevet 10. februar 2008 Grey's anatomy Akutten Jordmødrene Hospitalet (fra Haukeland) og gleder meg til "Sykehuset" på tv3 jepp.. er for sykehusglamour ;-)
Reveenka Skrevet 10. februar 2008 #4 Skrevet 10. februar 2008 House Grey's Skjærgårdsdoktorn Herlighet, rene legeromanen, jo c",) Og så den danskepå mandager; er det Sommeren den heter? Leger det også.... Og fra gamle dager var MASH en sikker vinner!
Heira☆ Skrevet 10. februar 2008 #5 Skrevet 10. februar 2008 * Frustrerte fruer (hurra, det begynner på tirsdag igjen!!!) * LOST * 24
Koseklompen Skrevet 10. februar 2008 #6 Skrevet 10. februar 2008 Hold deg fast :) * Stargate * Ghost Whisperer * Supernatural * The Unit * Csi * Criminal Minds * My name is Earl * Heroes * Eureka * The office 24 Noen liker jeg bedre enn andre seff,..
Sjefsmegga Skrevet 10. februar 2008 #7 Skrevet 10. februar 2008 hehe...det meste som har med sjukehus å gjøre...an en eller annen grunn??? Soleklar favoritt må være house da.
*ale* Skrevet 10. februar 2008 #8 Skrevet 10. februar 2008 Will and Grace Lost Battlestar Galactica heroes ER
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå