buggi med 2 jenter Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 Under min siste graviditet fikk jeg en hormon forstyrelse som gjorde at jeg fikk litt svarte hår under haken og på halsen. Blir litt stress å måtte vokse haken annen hver dag:( noen her som har erfaring med permanent hårfjerning? Hva er bra og hva ermindre bra? og kan dere anbefale noen steder? helst i Bergens området...
TurboPrinsessen:-) Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Har tenkt tanken selv, men ikke kommet så langt enda, men min søster og flere andre jeg kjenner bruker Elipse klinikken (usikker på hvordan det skrives) Den ligger i strandgaten, ved siden av Madam Bergen ( over gaten fra Champions )
TurboPrinsessen:-) Skrevet 10. februar 2008 #3 Skrevet 10. februar 2008 De er forøvrig veldig fornøyd... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå