Honningmelon Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 Vi var på Lekeland i dag. Jeg, bestemor (min mor), eldstemann på 4 år og minsta på snart 15 mnd. Alle koste seg skikkelig. Også minsta. Var i farta og lo hele tida, og var meeeget sliten da vi dro hjem. Men, hun har vært skikkelig urolig etter hun la seg. Finner ikke roen. Så jeg setter det i sammenheng med at vi har vært på Lekeland, med masse barn og mange inntrykk. Hender at deres barn blir sånn etter spesielle dager?
balsam Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 ja... helt vanlig i dette huset!! mange dager jeg tenker at i dag sovner hun godt masse aktiviteter og inntrykk, men det er da marerittene kommer og hun er urolig..=(
Stor_smil Skrevet 10. februar 2008 #3 Skrevet 10. februar 2008 Ja, her kan det slå begge veier. Ene dagen var vi i åpen hall og minsten var kjempesliten når vi kom hjem.. han er vant til å gå i åpen hall, så det var ikke noe nytt for han - sovnet på flekken. Andre dagen var vi i vannland - for første gang - kun vært i svømmehall før - og da hadde han så mye å fortelle - at soving var det siste han hadde tid til!! Han er 2 år..
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #4 Skrevet 10. februar 2008 opp til de var 2,5 år var de ofte helt kokko de dagene vi hadde gjort noe spesielt:)
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 10. februar 2008 #5 Skrevet 10. februar 2008 Ja. Blir urolig av mye inntrykk.
*ale* Skrevet 10. februar 2008 #6 Skrevet 10. februar 2008 Blir sånn selv enda jeg...hehe.. Kanskje ikke etter lekeland men...
ano`num *17.03.10* Skrevet 10. februar 2008 #7 Skrevet 10. februar 2008 Ja, hvis det er mange inntrykk som må "tenkes over" på en måte. Hun er 8 nå, og det har roet seg litt. Når hun var yngre fikk hun både vanskelig for å falle til ro, og hun fikk (opp til flere) mareritt. Mens andre ganger igjen falt hun i søvn før hodet traff puta og sov skikkelig godt til dagen etterpå Hvordan gjorde dere det på lekeland? Var innom etter et selskap og ble litt skuffa. Fikk inntrykk av at det var lagt opp slik at foreldrene skulle sitte i kafen mens barna leket? Såg ikke et voksent menneske inne i apparatene, og alt var lagt opp på barns vis - med klatring, sklie etc. Er det ikke beregnet at voksne/foreldre skal være med de helt inn? (Fikk vell egentlig bare et kjapt inntrykk siden vi ikke var der i lengden)
Honningmelon Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 11. februar 2008 Når vi har vært på Lekeland har vi alltid vært med barna i apparatene. Både jeg og besteforeldre er med å klatrer, sykler, hopper og aker. Når vi har vært der har jeg sett en del voksne som er med. Syns det er litt morsomt selv og jeg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå