Blå-Rosa+spire! Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 Har termin i morgen, synes jeg har lite fostervann uten at jeg vet det da. Men kjenner kroppsdelene når baby rører på seg. kjenner hvor kneet er osv... Er det normalt eller bør jeg bli bekymret? Masse liv i baby.
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Det er sikkert ikke unormalt for å si det sånn. Jeg er høygravid om 2 (!) dager, og kjenner klart forskjell på om det er en hånd eller en fot som dytter. Vet mamma har sagt at hun nesten kunne "ta tak i "en fot/arm på slutten, så hun kjente kroppsdelene veldig godt.. Hun er også av den typen som knapt legger på seg, så hun hadde ikke noe "ekstra" mageflesk for å si det sånn. Vet ikke hvordan det er med deg..om det har noe å si liksom. Tror ikke du trenger å engste deg =O)
mum&boyz Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 Sist jeg var gravid kunne jeg ta tak fota/henda på babyen når han sparka dem ut:) Jordmora fikk og tak i fota på han på kontroll og sa han hadde store føtter, noe som stemte=) Ikke noe farlig bare gøy:) Men tenk hvor rart for babyen at noe plutselig holder handa el foten!
Blå-Rosa+spire! Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. februar 2008 Å så bra at dere svarte meg:) Litt vittig må være for baby og ja at vi plutselig hilser liksom hehe.
Sikkertforgammel Skrevet 11. februar 2008 #5 Skrevet 11. februar 2008 Hehe, jeg er bare 23 uker, men jeg har kjent både hodet og andre kroppsdeler (aner ikke hva det andre jeg har kjent er) men kjente en HELT steinhard ting der inne, og regner med det var hodet, for det var ganske lite, som et litt stort egg, og helt rundt og hardt. Mannen kjente det og Han ble litt redd og turte ikke ta på det hehe....
Nr 3 underveis Skrevet 11. februar 2008 #6 Skrevet 11. februar 2008 Skjönner hva du mener. Har 13 dager igjen, og har ogsä värt litt bekymra for om det er nok fostervann. Ungen tar jo opp all plassen der inne.. Sä lenge babyen beveger seg, skal en vel ikke bekymre seg tror jeg.. Men jeg har tenkt ä spörre pä kontroll i morra. Lykke til med födselen, nä er det ikke lenge igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå