Gå til innhold

Hvordan bli kvitt kviser FORT???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid igjen og da kom kvisene å gitt.. Uff..

Har prøvd Basiron men blir bare kjempe tørr..

Noen smarte hjemmemekka løsninger eller noe??

Jeg prøver hva som helst..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke. Er inne i en langvarig hormonell ubalanse kan det synes som. Kviser er en del av den bedrøvelige helhet. :(

Skrevet

Takk takk for den tråden der var det masse bra tips er en del jeg gjør allerede, men kan med fordel gjøre fler sikkert.. hehe noen som har prøvd bakepulver for å fjerne svarte prikker?

Skrevet

Nei, men tenkte å teste det selv. Kanskje jeg skal gjøre det nå snart? HMm...

Skrevet

Jepp, og det FUNKER!! Huden blir i tillegg sååå myk etterpå. Vær obs på at det svir.. og pass på å ikke få det i øynene.. det smaker bittert :-)

Skrevet

Kjøp Silicol Skin i en helsekostbutikk. Bruk som forklart på bruksanvisningen, eller legg en stor klatt på en enkelt kvise over natta. Fungerer veldig bra!

Skrevet

Hvordan bruker man den da? Er det dyrt? Virker det selv om de kvisene er hormonelle kviser?

Skrevet

Men hvordan gjør man det?Kliner bakepulver bare rett på,eller i vann,eller hva?

Skrevet

Du fukter huden i ansiktet og hals, tørker deg på hendene og heller i bakepulver, så masserer du bakepulver inn i huden.. det "etser" litt på huden.. og føles akkurat som en skrubbekrem. Er litt vondt når man skrubber/masserer, men huden blir sååå myk og deilig etterpå. BILLIG er det også ;-)

Skrevet

pass på å ikke få i øynene.. det smaker bittert.. hehe måtte bare leste litt fort og da blei det en setning.. må stikke på badet å prøve nå.. Hehe... Hva hvis man har "åpne" kviser da..? Ikke få bakepulver i den kanskje? Har en tendens til å må pelle.. Grrrrrrrrrrrrrr..

Skrevet

Antar at det virker på hormonelle kviser, for mine pleier å sprette ut rundt eggløsningen.

Det koster litt over 100 kr for en tube, og skal smøres på i et tynt lag tre ganger daglig, og være på til det tørker (5-10 min). Tørker ikke ut huden.

Jeg har ikke anledning til å smøre meg tre ganger om dagen, så jeg smører en gang hver kveld, og synes det hjelper. Og som sagt, en stor klatt på en kvise over natta gjør susen!

Skrevet

Det skal prøves:)

Skrevet

Hmmm, svir det? Hva er det i bakepulver som gjør dette da? Og hva med de i panna.. passe godt på øynene altså?

Skrevet

Smøre på og så vaske av eller bare la det bli? Hver kveld hjelper også= Er jo store områder det gjelder etterhvert da...

Uff.

Den er bleiker ikke klær slik som basiron?

Skrevet

haha, ja har du ikke smakssansen i øynene da?? hihi.. ble litt feil ja ;-)

Neida, det går helt fint selvom du har åpne kviser. Smør på med en god fuktighetskrem etterpå.

Skrevet

tror det kan være litt vondt å få det i øynene.. har ikke erfart det da!

Ja, det svir litt.. men ikke verre en en god ansiktsmaske :)

Skrevet

Løpe inn på badet og prøve bakepulver.. Tilnake om noen minutter med dommen.. hehe...

Skrevet

Ja, du MÅ gi tilbakemelding nå altså! :) *venter i spenning*

Skrevet

Vaskes av når det har tørket. Kan svi litt mens det virker, og huden blir rødflammete en liten stund, men det tørker ikke ut. Bleker IKKE klærne- har noen minner om Basiron fra ungdomstiden. Tror mamma håtte hive samtlige håndkler. Tør ikke tenke på hva det stoffet egentlig gjør med huden!

Skrevet

Nei, basiron er litt ekkel sånn sett. Jeg fikk en del hvite flekker med den selv... desverre.

Tak for infoen om den masken. :)

Skrevet

Hvordan gikk det med bakepulveret?

Skrevet

Svei i alle fall ikke så fælt på meg. Hehe.. Huden er nå glatt og myk. de svarte prikkene på nesa er faktisk litt mindre virker det som..

Må ut å kjøpe silicol skin i morra å..

Skal på hotelltur med jobben i helga og vil se bra ut hehe..

Skrevet

Ja, tror jeg skal kjøpe det jeg også. Må skrive lapp til meg selv så jeg husker det:)

Skrevet

Jippi ;-) Så det funka?? Så bra!! Fortsett ett par ganger i uken.. ps. skal funke til å bleke tennene også..hihi ;-)

Kose deg på hotelltur med jobben da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...