Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 For meg virker det som om alle skal ha den edge duo vognen! Er jeg den eneste som synes den er stygg? Synes den er skikkelig harry, spesielt med de snorene!
Turid Laila Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Ja du er helt sikkert den eneste i hele verden!
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #3 Skrevet 10. februar 2008 Jeg velger et annet merke enn emmaljunga med det er ikke fordi di er stygge...Vær sin smak heter det
babygullz <3 vilde Skrevet 10. februar 2008 #4 Skrevet 10. februar 2008 Skal ha SilverCross jeg=) men syns ikke emmaljunga er stygge for d da..er bare veldig begeistret for silver...=)
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #5 Skrevet 10. februar 2008 Vi har kjøpt oss en brio duo, vi, for vi var så godt fornøyd med den sist gang, men nå fikk jeg jammen meg høre at den var visst den reneste "dødsfelle" i følge et av disse gravid/mamma-bladene?! Kjipt, men tenker det går bra, jeg...
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #6 Skrevet 11. februar 2008 Helt enig. Syns emmaljungavognene er lite pene. Men nå syns jeg fleste 4 hjulinger er store og klumpete
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå