Gå til innhold

stellekommode????

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet om noen fine stellekommoder???har set i mange butikker men er nesten bar sånne plastik,men jeg vil ha sånn jeg kan bruke som vanlig kommode når stelletiden er over....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De selger fine stellekommoder på reflex.

Skrevet

takk for tipset,det har jeg ikke tenkt på en gang,da går turen der neste gang..

Skrevet

Du kan jo kjøpe en vanlig kommode som du liker, bare tenk på at høyden må være grei i forhold til stellingen. Så kjøper du bare en sånn stellepute.

Skrevet

skeidar har hvit stellekomode i heltre. 1500 ca for komoden og 500 for "karmer" på toppen. tre skuffer og et skap med tre hyller. ganske fin. kan ta av karmene da du ikke har behov for stellefunksjonen lengre.

Skrevet

Har sett flere fine på Babycomfort og Storken:) Med badekar i, men som kan taes ut og da er d bare vanlig skuff øverst istedet:) Fra 1500 og oppover. Hvis stellekommoden skal stå på badet ville jeg ikke anbefale å kjøpe en vanlig en, for treet vil fort suge til seg vann og fukt....

Skrevet

Vi fant vår på en leke butikk faktisk,men skulle hørt på rådet fra min tante om å kjøpe en vanlig kommode.For da kunne vi heller kjøpe en bade stamp ved siden av + stellematte å ha oppå der igjen.Billigere:p

Uansett.. Skal du ha den på badet,så anbefaler jeg deg å ikke ha stellebord av tre.

De sa til meg at vi ikke burde det da jeg kjøpte den,så vi gjorde det heller ikke.

Skrevet

et tips! vi kjøpte en stor fin kommode på skeidar( stellekommoden Romate, men uten den ekstra delen). Der er det plass til stellematte oppå, og så er det et praktisk skap under hvor man får satt vaskebaljen f.eks. kostet 1500..Flott kommode og bruke senere også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...