Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 Ja, du leste rett... Har null følelse nedentil. Veldig kjipt, og det sliter utrolig på selvtilitten.. Noen som har det samme problemet som meg?
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 hei, "godt" å se at det er flere i samme situasjon som meg. brukte spiral et halvt år ca i 2006, da den ble satt inn har jeg ikke vært lysten på sex i det hele tatt. blir ikke kåt, aldri orgasme, føler ingen ting. er samboern min som må kjenne om det er noe "liv" der nede, hvis du skjønner. fikk mye vondt når vi hadde sex med spiralen inni der, det har bedret seg litt etter jeg tok den ut, men ikke mye. blir fortsatt litt vondt til tider. føler at jeg har null kontroll og for min del trenger jeg egentlig ikke sex, kjenner ikke noe særlig før han er inni meg værtfall. har fortalt samboern min problemet, og han er veldig forståelsesfull, men jeg ønsker å fortsette å ha sex for å tilfredsstille han. etter vi fant ut at jeg er gravid, har vi ikke hatt sex, men det kommer vel etter hvert. lykke til, håper problemet ditt løser seg. kjedelig å ikke føle noe nedentil, ubehagelig følelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå