Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 NÅ forstår jeg hvorfor man blir lei etterhvert. For min del er det ikke stor mage eller sliten kropp som får meg til å bli det,men har lyst og snakke om bleier, søvn og amming jeg nå... Ikke om kynnere og forberedelser til fødselen. Har akkurat kommet over her, og fra til da syntes jeg tiden hadde gått så fort. Fra jeg fant ut at jeg var gravid og frem til forrige uke har det ikke vært noe mer som er mer intr å snakke om enn alt som skjer. Men nå føler jeg at jeg har snakket ferdig om det... Og ikke minst har jeg lyst å møte leieboeren min! Han er jo så livlig, så jeg kjenner han nesten hele tiden. Det meste av utstyr er på plass, så det er bare å komme!! Men jeg må nok vente en evighet til! Blir bare venting fremover...Hva gjør dere for å få dagene til å gå?
lilleluna7 Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 Hehe! Først, velkommet til 3. trimester da! Ja, det blir mye inne på BIM, men det kan jo variere fra person til person. Det spørs jo også om du er i jobb eller er sykmeldt o.l. Mange i 3. semester er hjemme enten som sykmeldt eller at de har begynt permisjonen sin, og da kan det av og til bli lange dager. Men det er snålt hvor mye selskap man kan ha sammen med andre på dette forumet, og her skravles det om absolutt alt.:-) Tror du kan finne mange likesinnede her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå