allegodetingertre<3 Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 som vil være med på å vente på at tr fortsetter å holde seg borte??
hoppsideisann Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Hej, jeg er helt ny her og kjenner jeg har blitt helt hekta, kanskje på godt og vondt Jeg planlegger ikke å bli gravid, er student i sverige og har fortsatt 2,5 år igjen før jeg er ferdig. MEN.. jeg skulle begynne på p-piller igjen etter å hoppet av i svingen å styrt i nesten 1 år. Har tidligere brukt trionetta, men nå hoppet over til loette. Klarte på en eller annen måte å gå "feil vei" på brettet så etter 2-3 piller rett vei tok jeg sukkerpiller et par dager innen jeg oppdaget det. hehe, off, godt gjort vettu. Vi hadde m.a.o ubeskytta sex i denne perioden. Første dag i forrige mens var 10 januar, å jeg har hatt normal syklus på 28 dgr +/- . Jeg er nå altså 4 dager over ikm og har kjent de her mensmurringene som så mange snakker om i en periode nå, noe jeg aldri har hatt før. Kjenner meg generelt rar i kroppen. Tok grav.test (CB) dagen før ikm og den var negativ. Kjenner ingen tegn på at tr er på vei så det er litt skrekkblanda fryd å gå å vente. Ble litt langt dette her, hehe, men godt å få det ut en plass! Hvordan går det med deg?
hoppsideisann Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 Det er bra! hvor mange dager er du over ikm? Har du testa?
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 11. februar 2008 #5 Skrevet 11. februar 2008 Hei... Jeg er en uke etter ikm, og ingen antydning til tr enda.... Og bare negative tester... Skal en tur til legen i morgen, og høre om å bli videresendt til gynekolog. Er dere andre langt over ikm?
hoppsideisann Skrevet 11. februar 2008 #6 Skrevet 11. februar 2008 Jeg er 4 dager etter ikm og heller ingen antydning. Men har ikke tatt flere enn en test dagen før ikm og den var soleklar negativ, så jeg venter bare i spenning ut uken ihvertfall før jeg tester igjen. Har jo hørt at noen ikke får positiv test før flere uker etter ikm.. jeg er jo helt nytt i dette gamet, har bare lest alt jeg har kommet over på internett, hehe utallige timer, puuh, blir jo helt ødelagt av denne ventingen.. Lykke til imorgen!
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 11. februar 2008 #7 Skrevet 11. februar 2008 Åh så flink du er å vente med å teste mer. Jeg har tatt mange tester den siste uka... Har hatt to svaaaaak svaaak positive, og resten veldig negative.... Testet negativ hos legen i dag, og har time i morgen for å finne ut hvor tr er... Jeg hadde el for 3 uker siden i følge cb digital el-tester, og det stemmer jo bra med tanke på at jeg har gått på pergotime... Tror alle som er over ikm med negative tester håper på at den positive testen ikke kommer før noen uker etter ikm, hehe. Venting er ikke alltid så gøy, vi vil jo ha svar. Helst et positivt et...
hoppsideisann Skrevet 11. februar 2008 #8 Skrevet 11. februar 2008 Hva er egentlig pergotime? hehe.. Ja, off, jeg vil jo gå å kjøpe test med en gang så spørs om jeg ikke sprekker snart Jeg krysser fingrene for deg!
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 11. februar 2008 #9 Skrevet 11. februar 2008 Pergotime er et legemiddel som hjelper meg å få en god el. Har ikke el av meg selv hver pp.... :-( Tok blodprøve for å sjekke progesteron nivået en uke etter el, og den viste så lavt nivå at det tyder på at jeg ikke har hatt el... Men tr har jo ikke kommet heller... Så satser på at jeg ikke helt traff toppen av progesteron kurven, og at jeg har hatt el likevel... Må jo ikke miste håpet, hehe.
Lemis Skrevet 11. februar 2008 #10 Skrevet 11. februar 2008 Jeg hopper oppi denne samme båten som dere hehe:) 4-5 dager over IKM og bare negative tester....Vet ikke hva jeg skal tro. Var så lykkelig da ikke TR kom, men nå når det ikke har kommet noen positiv test så mister jeg litt håpet for hver dag som går. Og dagene blir jo såååå lange. Hvis jeg ikke er gravid synes jeg like godt TR kan komme nå sånn at jeg kan starte på nytt...
Lemis Skrevet 11. februar 2008 #11 Skrevet 11. februar 2008 Dette var forresten en veldig grei tråd! Vi trengte akkurat en sånn nå
hoppsideisann Skrevet 11. februar 2008 #12 Skrevet 11. februar 2008 ja off, det er forferdelig å bare gå å vente! Blir helt psykopatisk av dette, hehe jeg vil, VIL ta en test, men orker ikke å få den det der slaget i trynet om det skulle vært negativ.. grrr, holde ut uken å se, om jeg klarer!! hehe, vi får holde hverandre oppdatert! krysser fingrene!
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 11. februar 2008 #13 Skrevet 11. februar 2008 Vi får mote hverandre opp til å holde ut. Venninna mi testet negativt både hjemme og hos legen flere ganger. Hun følte seg uvel, og skjønte ikke hva som skjedde med kroppen. Gikk til legen for å finne ut hva som foregikk, men fikk ikke noe svar på det. Til slutt så fikk hun positiv test, men det var ikke før i uke 8. Så vi krysser fingrene og håper vi også får positiv test til slutt
monca*84*j12 Skrevet 12. februar 2008 #14 Skrevet 12. februar 2008 sukk, hadde ikm på søndag, på lørdag testet jeg negativ... på kvelen kom det litt helt friskt blod, søndag morgen var det borte, og har ikke vært tegn til tr enda... har ikke testet igjen, venter på tester fra nett... men har mine tvil på at det har klaffet 1pp liksom... og fortsatt ingen symptomer.... blir lei meg om syklusen er på tull... men kanskje kanksje... det er jo håp...=) så jeg henger meg på denne tråden... noe nytt med dere da?
Smil <3 Skrevet 12. februar 2008 #15 Skrevet 12. februar 2008 Jeg hadde ikm søndag, har ikke testet...føler mensen er på vei...
Ema73 - prøver 5 år (8 år) Skrevet 12. februar 2008 #16 Skrevet 12. februar 2008 Jeg er også over IKM og jeg hadde tror jeg el for snart 3 uker siden ca 23. jan. Jeg kan ikke si at jeg har hatt EL seinere enn det i allefall. Nå er jeg 3 dager over IKM og ganske så spent. Jeg bruker å spotte før tanta kommer i opp til en uke ingen ting. Jeg har også ømme bryster og det har jeg hatt i 2,5 uke nå og de blir ikke akkurat mindre ømme. Før tanta kommer bruker de sakte med sikkert å bli mindre ømme nå blir de mer. Jeg har også en rar følelse i kroppen, stikninger i magen og mye utflod. Jeg kommer til å skamme meg om tanta kommer nå med alle de annerledes symptomene jeg har nå enn før tanta. Jeg må jo si det at jeg tror jeg enten er gravid (!) eller at jeg ikke har hatt EL denne mnd og at jeg derfor får lenger syklus. Hvem vet, jeg skal teste til lørdag om ikke tante rød har kommet på besøk
mroska Skrevet 12. februar 2008 #17 Skrevet 12. februar 2008 Jeg skulle hatt IKM i forrige uke,er ca 7 dager over,tror jeg. TR 9 Januar var veldig rar og lite til rett tid. Har vært småkvalm og trøtt,og hatt stikkninger i nederste del av magen, dette har pågått i 2-3 uker nå. Det er som om Tr skal komme hvert øyeblikk,sjekker flerer gang om dagen ) Har ikke turt å ta en test,har prøvd å fokusere på andre ting og villet vente å se om TR skulle komme. Men skal Teste på Torsdag, om testen da er positiv,så skal jeg pakke den inn i valentinsgave til min kjære. Ønsker alle sammen lykke til
♫♪♫mine nydelige små ♪♫♪ Skrevet 12. februar 2008 #18 Skrevet 12. februar 2008 Hei, jeg får melde meg inn..selv om jeg ikke er så langt over som flere av dere. IKM på Søndag, og har hatt mensmurringer siden før helgen. Nå er de forduftet. Fikk mine mistanker allerede på Fredag, da jeg fikk se mine nye-store pupper! Akkurat som sist (da jeg mistet) Så nå håper jeg at ikke tanta har lurt meg, skal teste på torsdag! Hvis den er positiv blir det valentinsoverraskelse på sambo! Håper, håper, håper...nå haar vi ventet så lenge! Lykke til alle dere andre!
mroska Skrevet 12. februar 2008 #19 Skrevet 12. februar 2008 Så spennede..og artig at det er flere som skal teste på Torsdag,og har lsyt å gi det som valentinsgave..SPENNENDE..vi har holdt på siden januar 2005, er sliten,lei og oppgitt,så nå håper jeg virkelig at mine symptomer er falske
mroska Skrevet 12. februar 2008 #20 Skrevet 12. februar 2008 Så nå håper jeg virkelig at mine symptomer IKKE er falske skulle det stå i innlegget over
Lemis Skrevet 12. februar 2008 #21 Skrevet 12. februar 2008 Jeg har faktisk planlagt det samme selv på valentinsdagen hehe:) Skal ligge den i konvolutten med kortet hvis den er positiv. Men har ikke de altfor store forhåpningene lenger om at jeg er gravid siden jeg testet negativt i går....har en mistanke om at Tanten snart banker på døren... I dag er jeg på dag 31 i syklusen og jeg har alltid hatt 27 dager så synes det hadde vært veldig rart hvis TR kom en av dagene! Men kan jo kanskje være tull med syklusene mine nå etter jeg hadde MA...
isi* med liten januar spire!! Skrevet 12. februar 2008 #22 Skrevet 12. februar 2008 Ikm i går... AAALLTID hatt fast syklus... Men bare veeeldig negative tester. Sukk, nå bare venter jeg på tr. Ikke noe kjekkt det... Krysser fingrene for dere alle jenter, å håper at ingen av oss ser noe til tr på godt over ett år!!! Lykke til jenter. Dere er en god gjeng!!!
allegodetingertre<3 Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #23 Skrevet 12. februar 2008 Så gøy at så mange ble med på tråden! Jeg vet ikke nøyaktig når jeg hadde el, men i morgen går jeg inn i dag 40 denne pp, med litt variable sykluser så er vel gjennomsnittet på rundt 35 dager tipper jeg. denne måneden har jeg nesten ikke vært på bim, og kanskje det er nettopp derfor jeg ikke har hatt de "typiske" symptomene jeg altid kjenner på hver pp. hadde en uke hvor jeg var utrolig kvalm, men det er godt over. Har litt stikninger nederst mest på høyre side inimellom, men det har jeg jo også før tr, så jeg er ikke så veldig opptimistisk, men håpet er der så lenge tr holder seg unna. har ikke testet. hvis tanta ikke er kommet på lørdag så tester jeg da, for da skal jeg på fest. har blitt så utrolig skuffa de gangene jeg har testet neg, så vil heller leve i håpet litt lenger enn å stå med den testen i hånden en gang til.. er forresten i 9pp. lykke til alle sammen, håper vi kan gå sammen inn i 1 trim!!! klems!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå