Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 Skjønner ikke helt det der ass.. Føler jeg har veldig liten eller ingen "gravid-mage" om morgenen!! Har en del mage fra før, og jeg føler det er det eneste jeg liksom "finner". Andre som har det slik? Jeg er i uke 28... skjønner ikke hvor bebien gjør av seg når magen kan bli så liten.. hun begynner jo å få en fin størrelse på kroppen......??!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå