Gå til innhold

Bare lurer på en ting ang pupper....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarte ikke å amme Elias i mer enn 6 dager.

han ble lagt ned på NI og der gav de han flaske mot min vilje. De stresset meg på barsel og melka uteble etterhvert.

Jeg gikk fra en god(GOOOD) B til en så vidt A....er det normalt? Greit at de blir større når man har melk og ammer, men jeg tenkte liksom at dersom manikke ammer så skal de nå ikke bli mindre???

Nå er det liksom bare to knopper igjen. Det ser skikkelig stygt ut. Jeg har former alle andre plasser liksom, men ikke der.

Føler meg ikke bra i verken badetøy eller når vi har sex og har alltid lyset av.......

men spm mitt er vel egentlig, er det normalt at de går såpass drastisk ned i str?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er ganske vanlig ja...!!

Stiller i samme kategori som deg ... ikke noe kjekt i det hele tatt.. hadde sett for meg at jeg skulle øke litt i cup'en... slapp unna hengepuppene da ;-P

Skrevet

Når det gjelder kropp og fysisk utseende etter en graviditet, så tror jeg nok alt er normalt. Noen får større pupper, noen får mindre pupper mens andre igjen ikke merker noen forskjell.. Det at du ikke ammet skal ikke ha noe å si for om du fikk mindre, større eller som før.. Det er det graviditetshormonene som avgjør..

Skrevet

Men jeg hadde jo en gooood B cup FØR jeg ble gravid og har alltid hatt hofter, rompe og mage og pupper, og etter at jeg fikk elias har jeg heller ikke gått ned noe i vekt....vekta står der den står....(nå står den under vasken og der skal den bli stående!!)

så hvorfor blir de mindre da liksom?

skjønner ikke helt den fysikken....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...