Blue Lady Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 Var på lekebutikken med Lucas her en dag for å finne et kostyme til karnevalet i bhg til uken. Han SKULLE være GUL Teletubby eller HappyFeet (pingvin) så da kjøpte jeg begge kostymene , men han blir nok en gul teletubby på karnevalet ja. Søte gutten har egne meninger hvertfall.
Pixie Power Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Tenker på den som ganske kjønnsløse, jeg, :-) Bare "tubbies", he he
ano`num *17.03.10* Skrevet 10. februar 2008 #3 Skrevet 10. februar 2008 Aldri skjønt meg på de tubbyene jeg! Eldste så på de en del. Var jo bare masse "koko" og "hihi" omtrent.... Tror ikke de har noe kjønn? Kan ikke huske noe som tilsa det hvertfall...
mamma til to=) Skrevet 10. februar 2008 #4 Skrevet 10. februar 2008 Har lurt litt på det her jeg og, for jeg har lyst å kalle mine to nye marsvin opp etter de, men da må jeg ha ett gutt og ett jente navn. =)
Blue Lady Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. februar 2008 hehe, trooooor den gule og den røde er jenter og den grønne og den lilla er gutter (det har riktignok vært spekulert i om den lilla er homo, i britiske aviser, hihi)
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 10. februar 2008 #6 Skrevet 10. februar 2008 Jeg har alltid sett på den grønne og den blå som gutter, og den gule og den røde som jenter. Men jeg vet ikke om det er noe i det...
meg & to små vampyrer Skrevet 10. februar 2008 #7 Skrevet 10. februar 2008 Jeg tror ikke de er noenting annet enn surrealistisk tøys noen fant på da de skulle lage barnetv, men trippa litt istedet. Håper det ikke går når min gutt begynner å se barnettv:) Ikke den slags surrealisme jeg ønsker å utsette ham for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå