Gå til innhold

Hva syns dere om våre navn- Please gi en tilbakemelding!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på ultralyd i morra og i kveld ble vi enige om følgende navn:

Inga Bertine

og

Peter Emil

Hva syns dere?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neeei.. Likte ingen av jentenavnene. Eneste jeg likte var Emil.

Men smaken er heldigvis som baken. Er det navn dere liker, så gå for dem:-)

Skrevet

Synes Bertine og Emil var fint alene.... Likte ikke dobbeltnavnene.

Skrevet

I mine ører grusomme sammensetninger...

Hver for seg er navnene fine, men sammen..?!

Skrevet

Jeg synes også Bertine og Emil er fine, men synes kombinasjonene var litt rare....

Skrevet

Syns ikke de passet sammen. Ville valgt enten Inga eller Bertine, og liker ikke så godt hverken Emil eller Peter.

Men det er ikke min mening som betyr noe, der er din og den vordende fars=)

Skrevet

Jentenavnet likte jeg ikke :) men guttenavnet elsker jeg! har du det her inne fra eller?

Får vi en gutt neste gang håper jeg nemlig på at det blir en Peter Emil eller Jacob Emil hehe :)

Emil er etter pappan min.

Skrevet

Likte ingen av navnene. Liker nesten ingen dobbel navn uansett. Emil var det eneste navnet jeg likte men da alene.

Skrevet

Ikke fine navn synes jeg. Beklager. Inga er det jeg liker minst, med eller uten Bertine som heller ikke var så pent. Peter og Emil er helt ok, men da hver for seg.

Skrevet

Peter Emil stopper helt opp, ingen flyt i navnet. Liker begge hver for seg. Da flyter det bedre med Petter Emil, eller så vil en si

Peter Emiiiiiil.

Inga Bertine var tøft og uvanlig:)

Skrevet

Liker ikke Inga, men resten var ok.

Er i utg.pkt ikke så fan av dobbeltnavn heller:)

Skrevet

Veldig tunge dobbeltnavn. Navnene i seg selv var ok, men ikke sammen.

Skrevet

HIhi beklager men Inga Bertine minner meg om mine to bestemødre, begge hadde dobbelt navn og ene bestemora mi hadde Inga som mellomnavn, den andre hadde Bertine som mellomnavn. Ingen av de brukte de navnene da. Er ikke min smak de navnene der. Beklager.

Skrevet

Inga og Emil er ok, men dog alene. Fæle, tunge dobbeltnavn. Ganske dumt å spørre om navn for det er uansett dere som skal like de, men ved spørsmål får du svar :) Lykke til på ultralyd.

Skrevet

syns ikke noe om de navna jeg. eneste Emil som jeg likte. men jeg liker litt spesielle navn da.men disse falt ikke i smak til meg.men alle er jo forsjellige da:)

Skrevet

syns ikke jentenavnene passet sammen, men Peter Emil var fint dersom det uttales Emiiiil.....du vet, ikke Emil-i-lønneberget Emil, men Emiiil....Peter Emiiil.....hvis du skjønner? er ikke så flink å forklare....

Skrevet

Må bare si at våre to andre barn har dobbelt navn men at vi kun bruker førstenavnet.

Og at Emil skal uttales Emiiil ja.

Skrevet

Likte ikke Inga,resten var vel ok:)

Skrevet

Synes ikke Inga er et fint navn alene heller. Da ville jeg heller valgt Bertine hvis det sto om de to.

Skrevet

Er ikke så glad i dobbeltnavn, så Inga og Peter hadde holdt for meg. Fine navn!

Skrevet

Tunge navn..

Skrevet

Syns de var koselige navn! Og ikke typisk 10 på topp, heller. Lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...