Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 Nå må jeg komme med et dumt spm.... hva er stripping???? og når gjør de det??? Jeg har termin om 4dager og skal til jordmor imorgen... takker for alle gode svar:)
*Hufsa-mamma* Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Det er det samme som "røsking" der jordmor går inn og bokstavligtalt røsker i livmor tappen...det skal sette fart på ting...hun gjorde det med meg og det funket meget bra...jeg var på kontroll kl 11 og neste morgen kl 0727 var jenta født!! Så det er på en måte en naturlig måte å bli satt i gang på!
Pfff Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 Jeg ble strippet på en mandag og min førstefødte ble da født på torsdagen. Så det kan hende at hvis livmortappen ikke er moden, at strippingen kan være litt resultatløs. Det er ikke godt å bli strippet. Man føler seg som en ku som blir gjort inngrep på hehehe Helt forferdelig. Men man får jo et håp om at fødselen er i gang, så kanskje det er verdt det? Jeg spurte om stripping fordi jeg var gått lenge over tiden.
15.mai :) Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 Kan man bli strippet om man bare har gått en dag over??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå