Gå til innhold

Jeg HATER sex!!!

Vimsen og Lille Bille

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg HATER sex!!!

21:50 9.02.2008

Etter at jeg ble gravid for 2 år siden har jeg ikke hatt snurten av sexlyst:-(

Jeg blir helt deprimert av dette. Når jeg og samboer har sex, så blir jeg kvalm og synes at det hele er ganske vemmelig. Jeg føler det faktisk nesten som et overgrep. I tillegg kjenner jeg at jeg blir ganske sint av det hele, får lyst til å klabbe til kjæresten min imens han holder på. Når vi prøver å ha forspill,så blir jeg bare frustrert og småkvalm istedet for å bli tent. Det har gått så langt at jeg ikke lenger orker å late som at jeg har lyst, jeg ligger bare som en forknytt tømmerstokk og venter på at det hele skal være over. Dette føles så vondt og så grusomt. Jeg har konstant dårlig samvittighet overfor min søte, snille samboer som prøver alt for å få meg tent. Men samme hva han gjør så har det ingen effekt, jeg blir ikke tent på noen andre heller. Erotiske filmer og noveller hjelper heller ikke,

Hva er det som har skjedd? Er det noen andre som har opplevd dette?

Kan noen legge ut dette på skravle for meg?

ANONYM

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om det hjelper, men jeg har det ganske likt deg

Skrevet

Det høres ut som om det er på tide å søke hjelp. Få deg en time hos fastlegen så fort som mulig, og be om henvisning videre.

Og i mellomtiden: IKKE tving deg til å ha sex! Har opplevd noe liknende for mange år siden, og det endte ikke bra. Fikk til slutt grøsninger bare han tok på meg.

Skrevet

leste en gan tilbake om ei som hadde samme problemet som deg og hun fikk som tips å tenke på sex med partneren sin fra morgen til kveld.. ulike stillinger. hva som tente en før og hvordan det var før osv osv..

prøve å reise bort å bare være sammen som venner og kjærester, ikke noe sex. men nyte hverandre på andre måter først.

prøve å kysse og klemme hverandre uten at det skal lede noen steder.. erte hverandre liksom..

hvis ikek har jeg oxo hørt at akupunktur skal hjelpe da du har erotiske punkter i bla øre (heter det det??) jaja

hmmmm kan ikek komme på noen fler tips..

lykke til uanz.. det er andre ting i livet oxo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...