Gå til innhold

Hva fikk dere i morsdagsgave i dag da jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk et rosa verktoeysett! Saa naa skal jeg visst gjoere "mannens jobb" her i huset ogsaa, i tillegg til at jeg gjoer alt husarbeidet, i tillegg til det meste av "jobben" med den skjoenne jenta vaar... hmmmmmpf... Jeg maa le :-)

Hva fikk dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sønnen min på 8 laget et nydelig kort til meg hvor han skrev jeg var verdens beste mamma og håper jeg får en fin morsdag...nydelig:) og sambo var kjøpt en yoga matte til meg fra han og søsteren i sammen...så jeg kan på trening:)

Skrevet

fekk et rødvinsglass( me en liten blomsterdekorasjon inni) me lokk på.

Jaja da får du begynne å skru og hehe.

Du får jge han eit forkle og ei vaskefille til farsdagen

Skrevet

Mrn saa har vi ogsaa feiret tulla sin Navnedag idag, saa det ble jo en kjempeflott gave :-)

Jeg gleder meg saa til barna blir saa store at de lager kort/gaver selv!

Skrevet

Å Er det slikt verktøysett i en kofført??? Misunnelig.... Har ønsket meg et slikt!!!

Jeg fikk 3 røde roser fra samboer, han syntes jeg fortjente det selv om jeg ikke er mammaen hans! Fra lillegutt fikk jeg en blomsteroppsats med det skjønneste kortet der han takket for at jeg fikk han til verden og jeg er verdens beste mamma:-). I tillegg hadde mammaen min kjøpt gave fra han, lysestake for å ha i vinduet...

Skrevet

HA HA HA! Det tror jeg jaggu jeg skal gjoere! God ide - takk skal du ha.

Og fortsatt god morsdag alle sammen!

Skrevet

trur faktisk eg skal gjere det samme

Fortsatt god morsdag

Skrevet

Hjemmelagt kake av mannen og av guttene fikk jeg en rosa blomsterbukett (jeg er veldig glad i rosa) og den var det storebror selv som valgte, han ble sur når pappa prøvde å foreslå noe annet... he he=)

I tillegg til muligheten til å sove litt lenger i dag =)))

Skrevet

Jeg fikk en ettåring! Vesla har bursdag i dag :-)

Skrevet

trykket litt for fort..

men jeg har fått kost meg masse med lille gutt:)

Skrevet

Beste gaven fikk jeg av minstemann på 2 måneder. 8 timers sammenhengende søvn! Har aldri sovet så lenge før! Vi hadde gjester så han la seg ikke for natta før 0130. Vanligvis tar det kjempelang tid før han sovner, men han sovnet med en gang og sov til 0930! Da var jeg ganske sprengt... Fikk mat og sovnet igjen 0950. Har en på 4 1/2 år også og han sov jaggu til 1030!. Da forsvant han og pappan ned på kjøkkenet og en halvtimes tid etterpå kom de opp med kjempefin tegning og kakao. Så koste vi oss i senga nesten en time, mens lillebror sov helt til halv ett. Snille barn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...