nicknavn Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 Har en nybakt arbeidskollega som spurte om hun kunne få låne Dr.Browns flaskene mine, siden poden min ikke bruker alle vi har. Stussa litt over spørsmålet og syns egentlig ikke noe om å låne de bort, blir jo som om jeg skulle låne ut kopper og kar, bare fordi vedkommende ikke har råd til å kjøpe det selv. Nei, jeg lånte de ikke bort. Mulig det er litt kjipt gjort av meg?
Gjest Sekretøsa Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Vi ga bort flaskene til svigerinna mi (daværende, sådan) Men ikke tutene altså Bare flaskene
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #3 Skrevet 10. februar 2008 Eh, jeg er enig med deg, hun får kjøpe sjæl.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 10. februar 2008 #4 Skrevet 10. februar 2008 Ser ikke problemet med å låne bort flasker..
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #5 Skrevet 10. februar 2008 Jeg ga bort hele flaskesortimentet. Men innenfor familien. Jeg hadde jo kokt dem før jeg satte dem bort, og så sa jeg til dem som fikk dem, at de måtte koke dem før de tok dem i bruk. Men ikke smokker, selvsagt. :-)
nicknavn Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. februar 2008 Saken her, er jo at jeg kansje får bruk for de selv om ikke altfor mange mnd og de flaskene varer jo ikke evig, syns det er kjipt at jeg måtte kjøpt nye bare fordi jeg lånte bort mine gamle. De er jo ikke billige akkurat.
Bettybu Skrevet 10. februar 2008 #7 Skrevet 10. februar 2008 Har du planer om å bruke de flere ganger... Så hadde jeg ikke lånt de bort. Om dere ikke skal ha flere, og det ikke er fullt så nøye om de blir ødelagt.. så hadde jeg lånt de bort.. Jeg fikk noen " vanlige" flasker fra en vennine, som var ferdig med unger...
hund&barn@fullrulle Skrevet 10. februar 2008 #8 Skrevet 10. februar 2008 Nei, ikke på den måten.... Hadde det vært noen her som trengte låne en akkurat der og da så. Eller om noen ville prøve for å sjekke om de var så gode som sagt eller noe så, ellers ville jeg ikke gjort det før jeg var ferdig med barn og da hadde jeg gitt de vekk eller solgt de.
mayaya Skrevet 10. februar 2008 #9 Skrevet 10. februar 2008 Jeg låner ikke vekk mine babygreier generelt jeg, i og med at dette er førstemann. Jeg synes at dersom det skulle komme en nr 2, så skal h*n slippe å ha bare oppbrukte greier. Og flasker hadde jeg iallefall ikke lånt ut.
Tommage♀♂ Skrevet 10. februar 2008 #10 Skrevet 10. februar 2008 Kan ikke se problemet om dere ikke bruker dem selv?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 10. februar 2008 #11 Skrevet 10. februar 2008 Så lenge du får bruk for de selv, så hadde jeg ikke lånt de bort nei.. Men det sa du ikke noe om i hovedinnlegget ditt =)
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #12 Skrevet 10. februar 2008 Jeg har lånt bort mine, og jeg spurte igrunnen som en spøk. Greit nok å låne bort om noen vil teste ut en spesiell typen, men det er litt rart.
nicknavn Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #13 Skrevet 10. februar 2008 Det er jo ikke helt sikkert at jeg får bruk for de, er jo ikke gravid enda og det kan jo hende at neste barn ammer. Nei, glemte å skrive noe om at jeg kansje kunne få bruk for de selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå