☆Lille my* Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 Gutten min er 5 måneder og spiser middag for 4 måneder. men hadde besøk av ei venninne i dag, hun hadde med 6-månedersglass til jenta si, og det er jo nesten ikke forskjell på konsistensen på de. . Kan jeg bruke de il gutten min eller er det noe i de glassene de ikke skal ha enda? trodde det var pga klumpene jeg, men de er jo nesten helt like! grøten han spiser har jo mere klumer enn 6mndrs glassene=)
Bettybu Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Det er vel flere ingredienser og mer smak i glassa??
Pysjen Skrevet 10. februar 2008 #3 Skrevet 10. februar 2008 Jeg tror ikke dette med 4 mnd og 6 mnd er SÅÅ nøye. Var i spania i høst og der hadde de Hipp barnemat- den samme som her bare at 6mnd glassene var merket med "4 mnd"
☆Lille my* Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. februar 2008 åh=) merkelig=) Jeg aner altså ikke! det haster ikke for meg å begynne med de glassene altså! tenkte bare at om det ikke var noe problem så kunne jeg kjøpe di siden det er så mye mere å velge i mellom! men han fyller jo ikke 6 mndr før 1 mars, så bør kanskje vente litt! tilfelle det er noe i glassene de ikke skal ha før de er 6 mndr. gutten min er jo født litt fortilig også, så henger kanskje litt igjen! tåler feks ikke nan 2, bruker nan 1 enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå