Bettybu Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 .. fått den?? Eller er dere så fanatiske Libero brukere at dere ikke henter den ut?? Dette er rettet mot dere som bruker Libero... Det var en på jobben som ikke bruke Pampers, hadde prøvd de da eldste barna var små... " Men det kunne jo hende de hadde blitt bedre nå!" Jeg bruker Pampers på poden, men hadde ikke takket nei til gratis bleier....
~sjiraff~ Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Bruker ikke pampers vanligvis nei, men sier ikke nei til gratis bleier heller ) Kjøpte easy up til snuppa, men søren heller, så utrolig dårlig teip det er på sidene da... De spretter jo opp av seg selv om hun vrir seg nok i løpet av natta..
Fredpåjord Skrevet 10. februar 2008 #3 Skrevet 10. februar 2008 hvorfor får man det? eller rettere sagt hvordan?
Ravna Skrevet 10. februar 2008 #4 Skrevet 10. februar 2008 Oldemoren til ungene mine spurte om jeg ville ha den bleiepakken, og jeg sa tusen takk. Tror ikke jeg har brukt en eneste Pampers-bleie på minstemann, som snart fyller to, men det kommer av at jeg handler på Kiwi, og der har de bare Libero (kanskje et par størrelser Pampers?). Men gratisk bleier er absolutt velkommen. Brukte mest Pampers på den eldste, husker det som veldig bra bleier.
*1+1=2 små* Skrevet 10. februar 2008 #5 Skrevet 10. februar 2008 ja det lurer jeg og på, hvordan får jeg tak i de gratis?!
TurboPrinsessen:-) Skrevet 10. februar 2008 #6 Skrevet 10. februar 2008 Vi bruker libero. Prøvde pampers da hun var liten, men fikk utslett av dem. Prøvde igjen for noen måneder siden, og da gikk det greit.. Men liker dem ikke... Svigermor kom med en pakke hun fikk gratis via coop, og jeg skal hente en jeg også.. er de gratis så er de gratis.. hehe.. selv om jeg ikke liker dem, så funker de jo.... Men kommer nok ikke til å bytte merke...
jet trip Skrevet 10. februar 2008 #7 Skrevet 10. februar 2008 har hentet jeg. vi bruker pamper til vanlig. passer best til mini
TurboPrinsessen:-) Skrevet 10. februar 2008 #8 Skrevet 10. februar 2008 er du coop medlem, så lå det en kupong for en gratis pamperspakke i medlemsbladet..
Bettybu Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 10. februar 2008 Dersom du har kort du bruker på COOP butikker. Følgte med "gratisbong" på en Pamperspakke, i det "månedsbrevet du får i posten... . Spør familien/gamle tanter etc.... Hadde med 3 lapper da jeg hentet!! Har ikke hatt problemer med tapen, bruker Activ Fit i tillegg tilEasy Up.. Poden er "normal" i fasongen...
Tomine is my star Skrevet 10. februar 2008 #10 Skrevet 10. februar 2008 Jeg har brukt Libero...hentet 2pakker gratis Pampers på Coop...når disse pakkene er brukt opp så er det tilbake til Libero igjen... Syns ikke Pampers var noe bra...
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 10. februar 2008 #11 Skrevet 10. februar 2008 arg, jeg rev bare ut den der årsrapport tingen og kastet resten jeg... hm... det var dumt..
mayaya Skrevet 10. februar 2008 #12 Skrevet 10. februar 2008 Jeg har hentet ut 3 pakker nå, og vi bruker ikke Pampers.. Mini får utslett av dem, men jeg har tenkt at de er sikkert ok til innimellombruk, og kommer til å bruke dem bare på dagtid. Da er de jo ikke på så lenge av gangen
☆Lille my* Skrevet 10. februar 2008 #13 Skrevet 10. februar 2008 Klart vi henta ut pampers=) bruker lidle pga prisen, men pjokken tåler alt=)
2 Sommerbarn Skrevet 11. februar 2008 #15 Skrevet 11. februar 2008 Har hentet en pakke ja, bare for å gi den en sjanse til siden den var gratis. Liker absolutt ikke pampers, jenta reagerte på dem når dun var baby så jeg er skeptisk til å prøve igjen. Jeg synes det er unødvendig å ha krem/tilsetningstoff i bleiene, det kan vi heller ta på selv ved behov.
tonebf Skrevet 11. februar 2008 #16 Skrevet 11. februar 2008 her har jeg hentet ut 3 pakker hehe... mange i familien er coop medlem så de har hentet ut bleiepakker til meg =) jeg er en veldig fornøyd pampers bruker =) men hender jeg bruker andre merker også....
Gjest Skrevet 11. februar 2008 #17 Skrevet 11. februar 2008 Pampers og Libero er bra begge deler.. Er ikke coop-meldem, men må nesten finne ut om noen jeg kjenner er det... :-)
1 gutt og 2 jenter:) Skrevet 11. februar 2008 #18 Skrevet 11. februar 2008 jeg bruker libero til vanlig...sier ikke nei til en gratis pakke med bleie... Har fått pakken til mine besteforeldre,mamma og en venneinne også Bare å ta imot der man kan,den er gratis:) hehe... Ja til kuponger:)
sannamin* Skrevet 11. februar 2008 #19 Skrevet 11. februar 2008 Bruker libero til vanlig, men hentet selvfølgelig ut pampers ja!! Fikk 2 pakker siden vi begge har coop kort....De virker gode..Men har aldri prøvd de før..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå