Pixie Power Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 men jeg tror ikke på ånder og slikt når jeg ser Lilli Bendriss! Og jeg tror jo egentlig, så hva tenker da andre som er skeptiske i utgangspunktet? Livet mitt handler for en stor del om det åndelige, men hun får meg bare til å ville skru av hele programmet :-/
Verbena Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Som om jeg skulle ha sagt det selv! Jeg tror og ser selv, men hun gjør at jeg får lyst til å spy. Så de som i utgangspunkte ikke tror, er skeptiske og ikke ser selv må jo bli enda mere skeptiske.
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #3 Skrevet 10. februar 2008 Veit ikke hva jeg skal tro, gitt. Men ho er snål...
Pixie Power Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. februar 2008 Jeg hater når det skal gjøres noe spektakulært ut av slikt... greit nok at dette er tv, så ikke annet å forvente, kanskje. Men de andre som er med ellers klarer det jo. Blir så stort nummer ut av det, litt sånn "her kommer jeg for å redde dereuskyldige mennesker fra den farlige, skumle styggedommen fra den andre siden!"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå