Askepott 3 barnsmor Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 Jeg fikk ikke:) og er litt skuffa.
meg & to små vampyrer Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Ikke jeg heller:) Men er ikke skuffa da!
Mamma2OO5 Skrevet 10. februar 2008 #3 Skrevet 10. februar 2008 jeg, men fikk tulipaner i går -som var gaven for i dag. Men han har ikke sagt gratulerer med morsdagen og det irriterer meg! Men jeg er gravid og irriterer meg over det meste.
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #4 Skrevet 10. februar 2008 Eg fikk ikkje. Og det er heilt greit ;-) Bryr meg ikkje om morsdagen eg. Vil mykje heller ha blomster eller noke ein heilt vanleg dag.
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #5 Skrevet 10. februar 2008 Jeg fikk ikke.. Men så er sønnen min bare 1,5 år og skjønner nok ikke så mye av dette morsdagstyret likevel:)
♥Rime♥ Skrevet 10. februar 2008 #6 Skrevet 10. februar 2008 Fikk heller ingenting, hehe.. men jeg gir som regel heller ikke på farsdag. vi pleier heller å gjøre valentinesdag litt spesiell med gaver og romantikk Men jeg sove til kl ett i dag da. å det var himmelsk!
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 10. februar 2008 #7 Skrevet 10. februar 2008 Ikke jeg,men det var som forventet:)
Kakeåndsen Skrevet 10. februar 2008 #8 Skrevet 10. februar 2008 Jentene er for små til å skjønne det. Og jeg er da ikke mora til sambo (takk og lov;)). Selv har jeg ringt mamma og svigermor og gratulert med dagen, men har ikke kjøpt noe i år. Vi er enige om at vi ikke feirer fars- og morsdag før ungene skjønner og vil det selv. Vi gjør ingenting ut av valentines day heller.
hit og dit Skrevet 10. februar 2008 #9 Skrevet 10. februar 2008 Ikkje eg, men så er mannen i eit anna land enn meg og ungen for liten til å forstå konseptet. Mannen hadde nok feira meg om han var her. Me er av den typen som feirer "mora/faren i familien ein lever i" samtidig som eg feirer mine foreldre.
Reveenka Skrevet 10. februar 2008 #10 Skrevet 10. februar 2008 Fikk deilig middag da jeg kom hjem fra jobb, og minst ti hjemmelagde kort fra ungene samt like mange pakker som besto av syv bøker fra min egen bokhylle pakket pent inn, en skoeske fylt med eldstejentas skatter, nesteldstes glansbildealbum og en liten eske med lapper som ungene kunne trekke og så gjøre/si det som sto på lappen - alt fra gi meg en klem eller leke stille c",) I morgen er alle gavene tilbake i bokhylla, og ungene vil låne tilbake sine egne ting c",) Lappene i esken får jeg nok beholde, sammen med alle kortene!
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 10. februar 2008 #11 Skrevet 10. februar 2008 Fikk en klem av barna på fem og snart tre år, det var alt...
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 10. februar 2008 #12 Skrevet 10. februar 2008 ikke jeg:( ikke frokost på senga engang:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå