Gå til innhold

Spm vedr søvn på natta..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en gutt på 4 mnd som sover fra ca 19/20 tiden til 07/08 tiden dagen etter.

-han våkner ca hver 2. time på natta, jeg tilbyr pupp for at vi begge skal få sove videre.

mitt spm: kan jeg si at han har ca 11-12 timers natt? eller er det det man sier når babyene sover sammenhengede..

gleder meg til han sover lengre sammenhengende...

sover forresten ikke mer enn ca 1.5 til 3 timer i dupp hver dag fordelt på 2-3 dupper..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da sønnen min våknet om natten for mat, sa jeg at han sover f.eks 5 timer før mat, så 2 timer....etc. Jeg anså det altså ikke som om han sov en hel natt. NÅ sover han fra ca 1900 til 0700 i et strekk, da mener jeg at han har 12 timers natt. Men det er meg...;-) Folk definerer kanskje sånn forskjellig.

Skrevet

min sønn på 3 uker sover 5-8 timer sammenhengende på natten ;) helt perfekt ;) gjort det siden han var 3 dager ;)

Skrevet

Jeg mener det er når barnet sover hele natten uten mat - kaller vi det å sove natten over. Min gutt er 12 uker og legges i 21 tiden og sover til 07-08 tiden om morgenen. Uten noen måltid om natten. Dette har han gjort siden han var 7 uker:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...