Gå til innhold

jeg sliter litt:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff jeg sliter litt for tia..jeg har fått følelser for en annen kar enn typen..de blir bare sterkere og sterker..merker på humøret mitt at vist jeg ikke har hørt noen ting fra den fyren i løpet av en dag så er jeg gretten på en måte..jeg aner ikke hva jeg skal gjør, forholdet med typen er veldig opp og ned i det siste,mest ned synest jeg..noen formeininger om hva jeg bør gjør?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja vi har ei datter på 1 år, vi har aldri oss til lenger, han har trukket seg mer vekk fra meg, han er aldri åpen med meg og sier hva han mener og det tærer veldigt og har alltid gjort det, føler ikke jeg kan stole på han hundre % pga diverse ting som har skjedd, mye slikt

Skrevet

Ville først brukt tid på å finne ut hva som gjør at du ikke har det bra med kjæresten din.

Ofte er det enklere å involvere en "ny", enn å ta tak i problemet.

Vet flere som finner interesse i andre når de sliter i forholdet.

Har du og typen prøvd å ordne opp i det som er vanskelig mellom dere?

Skrevet

har brukkt veldig lang tid å tenke på dette og er veldig usikker på hva jeg skal gjør, vi har snakket en del også om desse problemene men som sagt tiligere så er ikke han veldig åpen av seg og sier ikke vist det er noe som plager han eller hva det er for no.

Skrevet

Synes du skal holde ut litt til i hvertfall. Alle forhold går opp og ned, og når det er litt ned, er det lett å se på andre karer. En lett forelskelse går fort over også, og det er ikke sikkert at ting blir likere med den nye karen.

Hold ut, og det kan hende du finner tilbake de gode følelsene for mannen igjen.

Skrevet

Jeg ser du får tips om å jobbe med forholdet.

Og det vil jeg si også.

For dersom du heller ikke har fokusen der den skal være vil dere neppe komme noen vei.

Dere må jo finne ut om ting er mulig å redde eller ikke.

Det er ingen vits i å lure seg selv heller, for er det ikke det så er det igrunn bare å la det ligge og gå videre i livet.

Men på den annen side, dersom dere har et barn på 1 år så har dere jo ikke akkurat hatt et rolig og ålreit år bak dere gjerne. Livet har fornadra seg enormt.

Kanskje dere skulle høre med helsestasjonen om det gratisk kurset for småbarnsforeldre? Se om det kunne være noe som kunne hjelpe dere litt på vei til å komme frem til hva dere vil?

Skrevet

Huff ja jeg kommer nok til å holde ut litt lengre for å se hva som skjer.. dem følelsene som jeg har fått sterke np for den nye karen har alltid vert der men i veldig små grader og han har funnet interresse for meg også så det hjelper ikke akkuratt så veldigt på for min del liksom..huff..nei jeg får bare se hva som skjer og bare ta 1 dag om gangen..takk for svar jenter:)

Skrevet

Da må dere sette dere ned å snakke alvor. Si at han må åpne seg for deg, elllers blir det vanskelig for deg å ha et godt forhold til han. Vis at du mener alvor.

Men alltid viktig å begynne med seg selv når man sliter i forholdet. Hva kan du gjøre annerledes for at han skal ha det bra? Trekker du deg unna? Gir du han positiv oppmerksomhet? osv

Og mange sliter når de får barn, det er en fase i livet som er tøft for et forhold. Håper dere prøver litt til!

Skrevet

Jeg synes ihvertfall at du skal kutte all kontakt med han nye til du vet hva du vil. Ofte virker det lettere å gå når du har en annen å komme til, og da kan man velge feil og tro gresset er grønnere....

Er du og han nye rette for hverandre vil dere ende opp til slutt uansett, men ikke begynn noe nytt før det andre er avsluttet.

Ikke vurder han du er sammen med opp mot den nye, da lurer du deg selv! Du skal vurdere forholdet til deg og mannen, han nye bør ikke ha noe å si for vurderingen, da blir det ikke helt ærlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...