Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Altfor sjelden!! Bør bruke det hver dag, men jeg har vel gjort det sånn 1-2 ganger i MÅNEDEN siste månedene... Fydda!!
Shabby Cheap Chic Skrevet 10. februar 2008 #3 Skrevet 10. februar 2008 JA, hver dag faktisk.. Har kjøpt sånne små greier hos tannlegen...
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 10. februar 2008 #4 Skrevet 10. februar 2008 Hver dag,tannlegen maser om det hver gang jeg er der..
Ravna Skrevet 10. februar 2008 #5 Skrevet 10. februar 2008 Hver dag. Har gjort det siden jeg var barn, og føler meg ustelt hvis jeg ikke har mer tanntråd igjen. Har brukt det på datteren min siden hun var fem (nå er hun åtte), og tannlegen kommenterte det sist vi var der, at tennene var så fine på sidene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå