Gå til innhold

Sitt bare og grin i kveil æ:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hormonan på topp.savne typen sånn etter han gjorde d slutt. Tenke på m snart 4 unger,er d umulig og finne seg ny type.d er umuli d!og eg har ikke verdens fineste utsendet eller.føle meg helt alene,bare eg som glede meg t babyen.faren vil at eg skal ta abort,noe eg ikke vil,og d gjør eg ikke. Sa at eg var gravid til 2 venniner i går.og der var d heller ikke mye støtte og få.va mer klaging.fikk bare spm om abort,og at det var dålig gjort ovenfor faren og beholde det.eg syns synd i han,men kan ikke ta d bort bare for at han vil.fikk se at de var ikke så gode venner likevel.og har ik overflod av venner akorat.har ikke sakt noe til familien enda.men vet dem ik blir glade.blir my "kjefting" der og,og bekrymring. Sorry for mitt klage inlegg,men må bare få det ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nesten tom for røyk.prøver og slutte.e vel og en grunn t at eg e deppa og.og sint..og stressa..og sjelven..

Skrevet

Dette var trist å lese. For meg høres det ut som om du behøver å prate med noen. Du skriver at du venter ditt 4 barn og er nå alene. Slik jeg tenker vil dette bli svært krevende for deg. Du sier ikke noe om barnefaren vil stille opp for deg med tanken på barnefordeling osv eller hvor langt du er kommet nå. Men ta en telefon til Amathea som er en veiledningstjeneste for gravide. Det er gartis å ringe og her møter du fagfolk som kan gi råd og støtte i en vanskelig livssituasjon. Tlf: 81532005

Husk at uansett hva andre sier så er dette ditt valg og det er bare du som kan bestemme hva du vil gjøre. Venner og familie kan gi deg råd, men det er du som avgjør om du vil følge dem.

Ønsker deg lykke til!

Skrevet

huff, syns virkelig synd i deg. det er viktig at du får pratet med noen. kansje familien din overasker deg ved å være støttende, de forstår nok hvilken vanskelig situasjon du er i nå og vil nok heller bare være der for deg. håper alt ordner seg med deg.

Skrevet

Hormon'an hjelper jo ikke akuratt på i en vanskelig situasjon. Jeg griner jo for ingenting (bokstavlig talt!) for tida.... Å prate med noen er sikkert ikke så dumt. Du er flink som prøver å slutte å røyke!

At venna dine ikke greier å være støttene når du forteller at er gravid er ikke så uvanlig. De blir sikkert litt sjokka, la dem få tid på seg. De kommer nok skal du se.

Ang. partner. Kan trøst deg med jeg har ei venninne som var aleine 4barnsmor, og fikk seg kjærest ganske kjapt (6mnd kanskje?)etter bruddet med far til ungene, så det er alltids håp om det er det du vil:-)

Ellers må jeg bare si at jeg synes du er fantastisk som faktisk står på dine egne valg og satser på barnet selvom det får slike konsekvenser som det nå har fått.

Skrevet

Kjaere deg. 1. Saa kjempe flink du er som har slutter aa royke! (Jeg ser du sier du har gaatt tom, men naa er du paa god veg!) 2. Du sier du ikke er verdens fineste. Har mange kjempepene venninner som finner kjempefine gutter. De fant hverandre paa grunn av kroppene til hverandre og de er paa stadig leting etter en som er ennaa finere og kan spegle kroppene deres ennaa bedre. Og det er ALLTID noen som er finere. 3 De bekjentskapene dine maa byttes ut med venner. Sikkert ikke lett med 4 barn, men en venn er bedre en 5 av de honene du har der. De er rett og slett AVSKYLIGE. 4 Du maa for gudsskyld ikke tenke mere paa abort eller la noen snakke mere om det- du har bestemt deg og all honor til deg I det miljoet du befinner deg. Ville sagt det paa denne maaten til familien min: naa er timen jeg trenger dere! Jeg skal ha barn. Naa trenger jeg all stotte jeg kan faa. Ikke legg sten til byrden.,, Naa holder du oss oppdatert. Sender masser av tanker til deg og din lille spire.

Skrevet

Kjære deg.

Dette kommer du til å klare helt fint! Kjæresten din er ikke noe å sammle på, når han ikke støtter deg nå som han trenger deg mest! Håper at du har noen rundt deg som kan være til hjelp for deg. Synes også de veninnene dine høres rar ut, som kan si slike ting til deg.- Ikke ordentlige venner det nei.

Vi er vel alle full av hormoner, å tar lett til tårene når vi er gravid. Forstår deg godt, når jeg leser hvordan du har det. Men uansett hvilke reaksjoner du får fra folk rundt deg. Ikke la de tråkke på deg, ikke la deg presse til å ta valg du vil angre på. Vi angrer ikke på de barna vi får, men på de vi ikke fikk! Jeg synes du er knalltøff som står for valget ditt.

Tror at støtte fra både familie å venner kommer etter hvert som de får tid på seg til å fordøye det hele.

Ønsker deg masse lykke til. Prøv å kos deg litt med tanken på det lille vidunderet som vokser i magen din, det fortjener du!

Å om det ikke er andre rundt deg å prate med, så er alltid vi her! Her er det lov til å klage, være lei seg, å lufte sine tanker. Så skal vi prøve å støtt opp så godt vi kan!

Skrevet

Takk for fine mld dere:-)

Skrevet

Bedre humør i kveld?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...