Gå til innhold

Hvis jeg IKKE vil bli gravid nå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som kan litt om det å bli gravid; hvis mannen bare gnir penis mot kjønnsleppene mine, ikke er ordentlig inne i meg og ikke får utløsning, kan jeg fortsatt bli gravid? Jeg vil ikke bli gravid, så vurderer angrepille. Hva bør jeg gjøre??? Å bli gravid nå er krise og kan bare ikke skje...

Hvordan fungerer angrepillen? Ødelegger den syklusen eller merker man ingenting?

Håper noen kan hjelpe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke fatte at du kan ha blitt gravid av dette så du trenger nok ikke bekymre deg!

ørt at noen blir kjempedårlig av angrepillen, spyr osv, mens andre ikke merker noe, men vil tro at du forskyver syklusen din med det, men er ikke sikker på dettte.

Skrevet

Har du vurder vanlig prevangsjon?? er jo liksom det enkleste...

Skrevet

Tror nok ikke du blir gravid av det. Men selv om han ikke har utløsning så kan det fortsatt komme noe ut av penisen. Men siden dere ikke hadde den noe inni, så tror jeg det er liten sjanse for at du blir gravid.

Mange som har tatt angrepillen får ganske mange bivirkninger i den form at de blir dårlig med oppkast og sånn. Men betyr ikke at du gjør det. Ring inn på SUSS tlf. Der gir de deg veldig mye gode råd. Eller send meld, da betaler du 1 kr for svar. 2026 sms el 800 33866

Skrevet

Hehe, ja der sier du noe :o)

Dette var bare litt kos en kveld med mannen min og siden vi kanskje må utsette babyprosjektet litt ble jeg plutselig litt stresset. Vi er altså litt "mellom" prøving og prevensjon og dette er ikke en egen prevensjonsvariant :o)

Skrevet

jeg tror nok det må mer enn litt gnukking til for å bli gravid. hihi=) men jeg ble gravid uten at kjæresten fikk utløsning inni meg så det er ingen fasit.. jeg har tatt angrepille før og jeg ble ikke dårlig i det hele tatt. det eneste som skjedde var at det tok 14 dager ekstra før jeg fikk mens. og det gjaldt kun den mnd. neste mnd var syklusen helt fin.

dersom du er i en periode der du ikke vil bli gravid men heller ikke har lyst til å ødelegge syklusen med p-piller etc så er jo kondom et bra prevansjonsmiddel:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...