Gå til innhold

Åh... Farger Emmaljunga.... Blir gal....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, sitter her med katalogen til Emmaljunga.... Dess mer jeg kikker, dess mer usikker blir jeg på farge.

*Hehe* Endelig har jeg bestemt vognkombinasjon, så er farge også et problem, av alle ting!!

Men det er jo så mye fint å velge mellom!

Best liker jeg fargen Copper, men den virker veeeldig upraktisk ettersom den er så lys. Må jo også tenke på mulighet for salg etter bruk. Pluss at selv om fargen skulle holde seg fint på vogna, vil det jo bli merker på fotstykket på sportsdelen når det kommer små sko oppi der.

Så er det den brune kombinasjonen, Elk, som jeg synes er veldig fin på bagdelen, men litt mørk og kjedelig på sportsdelen (skal ha jente, men vil ikke ha en utpreget "jentefarge").

Det samme gjelder fargen "Sport carbon". Denne synes jeg er veldig fin og klarer ikke helt å slippe den fra meg annet enn at jeg kanskje synes den blir litt "tung" i fargene....

Til slutt begynte jeg å fundere på kombinasjonen grønn/ grå, som jeg synes virker veldig frisk og fin.... Har enda ikke funnet noe som gjør at jeg slår den fra meg, synes både sportsdel og bagdel er veldig fine kombinasjoner, litt friskere enn de andre.

Men det spørs om den vil være litt vanskeligere å selge i ettertid enn det en sort vogn vil være.

Nå føler jeg meg litt teit her, pleier da ikke å vektlegge slike ting så mye.... Men når man først har så mange valgmuligheter ble plutselig avgjørelsen vanskelig allikevel ;o)

Hva synes dere andre Emmaljunga- tilhengere som kjeder dere nok til å diskutere farger opp og ned og i mente??

;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker fargene Platina og Jungle godt, men favoritten min er Camo Olive. Dessverre har ikke jeg råd til å kjøpe meg en ny Emmaljunga-vogn til nesten 8000, så for min del blir det med drømmen...:(

Skrevet

Vi hadde bestilt sport carbon når vi kjøpte vår Emmaljunga vogn. Synes den var veldig fin. Men når vi kom i butikken for å hente den tre måneder senere hadde de stilt den ut i Elk... Og da måtte vi bare ha den... Synes den er veldig fint :) Sport carbon så plutselig så blass ut i forhold...

Skrevet

ta en farge som ikke er for lys, ta en mørk farge...kjøpte en rosa vogn...ikke smart..

Skrevet

Hei...

Har selv falt for Camo Pink jeg da...hehe...=oD

Men som en over her får det bare være en drøm... Av erfarning så er det nok greit å ta en mørk vogn... Har også en lys vogn... Skulle ønske jeg hadde valg mørk på den...=o)

Men det er som sagt smak og behag...=o)

Håper du finner fargen du vil like og være fornøyd med...=o)

Skrevet

Vi har kjøpt inn i Bright Blue, en farge jeg ble HELT forelsket i - enda vi vet at det er ei lita jente som kommer til verden om ti dager

Skrevet

Synes platina er nydelig eller den som er marineblå og beige.

Skrevet

Vi skal ha gutt og har bestilt i mørk blå m fargen "pacific"....utrolig fin....men vil tipse deg om å se i katalogen på nettet istedet for papirutgaven...synes d var lettere å se fargene bedre da:) Vår var utstilt i butikken også, og da var jeg bare solgt:)

Skrevet

Vi har fargen Moonlight til gutten vår.. Visste ikke kjønn når vi kjøpte vogn, men den passer til begge :)

Skrevet

Vi har bestilt mondial creme leatherrette. Selvsagt helt idiotisk med beige vogn men jeg trøster meg med at det er skai så den kan lett tørkes av. Den er så lekker at jeg driter i at den er upraktisk! :) Den falmer jo ikke slik en sort vogn kanskje gjør! :)

Skrevet

Vi gikk for jungle, og er veldig fornøyd med den. Men det blir jo en smakssak...

Men du, fotstykket på sportsdelen er vendbar. Praktisk nok har de satt på et sort skinnstykke under føttene, som er enkelt å både ta av og tørke av :-)

Skrevet

Vi kjøper i grå/grønn:D Den er jo bare kjempefin:) Lett, glad farge:) Tror ikke den skulle bli så mye vanskeligere å selge:)

Satser iallefall på det:) Gå for det du liker, solgt den får du nok uansett:)

Skrevet

Har kjøpt min i grå/limegrønn. Syntes den er knallfin=)

Tror ikke det vil være noe problem å få solgt den... De fleste som har sett vognen her hjemme har kommentert hvor fine farger den har osv. Virker som de fleste syntes det er en fin farge=)

Skrevet

har kjøpt grey/appel, bare digger den fargen:) trur heller ikke det vil være vanskelig å selge..gleder meg til å bruke den:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...