Gå til innhold

+ eller - på briller?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg drar på årene, og føler det på kroppen. he he.

Starter å få problemer med å lese teksten på TV. Men har alltid vært langsynt. Skal til optiker, men det er lenge til så jeg tenkte kanskje jeg kunne kjøpe slike billige briller i mellomtiden for å prøve.

Men + eller - ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men når jeg har problemer med teksten på tv, er ikke det nærsynt. Kan jeg ha startet å bli nærsynt. Ser greit andre ting på avstand men tekst sliter jeg litt med.

Skrevet

Du kan jo få seriøs hodepine osv. dersom brillene ikke har riktig styrke.

Skrevet

+ er det de kaller lesebriller. Da er det vanskelig å lese det som er nært, feks avisa. - bruker man når man har problemer med å lese det som er langt unna. Også har du de som er like som meg som ser så dårlig at de trenger det meste.... hehe

Skrevet

Nærsynt er minus. Du kan jo prøve deg fram og se. Men som doppler'n sier, du kan få en hodepine av en annen verden av å tilbringe en dag med feil styrke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...