Lektor Doppler med tillegg Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 Hvordan gjør dere det på morsdag? Er det sånn at en av dere feirer på farsdag og en på morsdag, eller feirer dere begge på morsdag, og gir dere da gaver til hverandre? Dette har jeg lurt masse på så det er fint om du kan svare azz.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Lespisk.....ha,ha.......LES PISK......
Gjest -<<- Skrevet 10. februar 2008 #3 Skrevet 10. februar 2008 Vi trekker lodd om hvem som skal kle seg ut som mann og oppvarte den andre etter alle kunstens regler. På farsdagen sender vi sure e-poster til Regjeringen hvor vi klager på diskriminering. Selvsagt.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. februar 2008 hm, ideen om loddtrekning likte jeg. Adopterer den jeg. Selv om vi liksom er mann og dame, det bringer litt mer spenning inn i det hele.
Gjest -<<- Skrevet 10. februar 2008 #5 Skrevet 10. februar 2008 Jeg har i grunn ikke skjønt greia med at partnerne skal varte opp hverandre uansett. Jeg æ'kke morra hennes, liksom. Eldste hadde fått med seg konseptet i år og gutta serverte frokost på senga. Skrekkelig søl, veldig søtt.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. februar 2008 Hørtes fryktelig søtt ut. Jeg ba hjem svigermor på kake. Og kjøpte meg ny vaskemaskin.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 10. februar 2008 Nei på fredag.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 10. februar 2008 Nei det synes jeg ikke. Gaver kan komme akkurat når de vil. Og vaskemaskin man betaler selv når den gamle står bør komme fortest mulig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå