Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 Ble slutt mellom meg og bf i mars-07. Fremdeles har vi et slags forhold..vi klarer ikke bli ferdige med hverandre. Kan være rundt hverandre i lange perioder,for så å krangle og ikke se hverandre på en uke...så plutselig tar en av oss kontakt for å forenes igjen,da er det make up sex..så går dagene på samme vis til neste gang. Vi er begge sjalu,så det er ikke snakk om å date andre heller...jeg har ikke løst til det heller..men dette forholdet er jo til å bli sprø av.. Føler jeg trør rundt i en labyrint jeg ikke makter å finne veien ut av. Hjelp meg da,hva skal jeg gjøre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå