Gå til innhold

På stedet hvil.......


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble slutt mellom meg og bf i mars-07.

Fremdeles har vi et slags forhold..vi klarer ikke bli ferdige med hverandre.

Kan være rundt hverandre i lange perioder,for så å krangle og ikke se hverandre på en uke...så plutselig tar en av oss kontakt for å forenes igjen,da er det make up sex..så går dagene på samme vis til neste gang.

 

Vi er begge sjalu,så det er ikke snakk om å date andre heller...jeg har ikke løst til det heller..men dette forholdet er jo til å bli sprø av..

Føler jeg trør rundt i en labyrint jeg ikke makter å finne veien ut av.

Hjelp meg da,hva skal jeg gjøre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...