Gå til innhold

Venninna mi er 5 dager "over", noen som vil tippe??? Bare for arti da.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er hun gravid eller ikke?

Hun har 3 fra før og vil egentlig ikke ha flere...

5 dager over er jo litt da?

Hun har som oftest hatt regelm mens, men det har skjedd noen få ganger at hun har gått 1 dag over. Har skjedd en gang at hun gikk 3 dager over, men ALDRI 5!!

Nå er vi spente her ja. Hun skal ta test i morgen. =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok test da jeg var ca 5-6 dager over, og hadde hatt mens-smerter i 5-6 dager uten at den dukket opp, og da viste det seg at jeg var gravid:)

Men har en venninne som gikk rundt 15 dager over, og hun var ikke gravid, tok en test som va negativ, så kom mensen et par dager etter det. det synes jeg er helt sprøtt. Men folk er vist forskjellige, så vanskelig å si. Er nok bare en test som kan gi svar på det:)

Men lykke til uansett hva dere ønsker resultatet skal bli:) Skjønner at dere er spente:)

Skrevet

!5 dager over, det var mye det... Kan ikke være det mest vanlige, å gå så lenge over når man ellers har regelm mens. Men men, vi får se i morgen =)

Skrevet

Hehe, skulle stå 15 dager over... =)

Skrevet

Jeg syntes jo også at det var veldig mye, så jeg var jo sikker på at hun skulle være gravid. Men mulig hun har litt uregelmessig mens da. Men tror ikke hun har gått så mye over før da.. Det kan jo også komme av at hun stresset litt med det da, at hun var så spent på om hun var gravid, at hele menssyklusen ble ødelagt.

Men jeg hadde iallefall veldig regelmessig mens, og som sagt så testet jeg positiv etter 5-6 dager over:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...