GravidStudent2011 - Aprillykke Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 testet negativt i dag:( uff... viste ikke at jeg kom til å bli så skuffet... har nok håpet litt for mye både jeg å kjæresten min... men nok syting... er bare å prøve att neste mnd... håper aller dere andre har fått et positivt resultat...
Dotten Skrevet 10. februar 2008 #3 Skrevet 10. februar 2008 Skjønner deg godt jeg. Jeg "gidder" ikke teste da, siden tr dessverre alltid dukker opp når hun IKKE skal. Men de få gangene jeg har testet og fått negativt svar, blir også jeg veldig skuffet. Er i min 19. pp på nr. 2, så ting tar tid gitt. Har heldigvis ei jente på litt over 2 år da Masse lykkel **torunnjenta**!!
allegodetingertre<3 Skrevet 10. februar 2008 #4 Skrevet 10. februar 2008 Skjønner deg godt! Jeg har bare tstet de gangene jeg skal på fest rundt ikm, og hver gang har de vært negative, og tanta har kommet... å stå der med en blendahvit test er noe av det verste som finnes. går selv å venter på mensen nå, men kommer ikke til å teste, vil heller vente i spenning til tanta kommer enn å bli skuffa og så være irritert for at tanta ikke er kommet enda... men vi får holde ut, så skal du se at vi får en pos test vi og!! msse lykke til:)
GravidStudent2011 - Aprillykke Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. februar 2008 Takk for svarene<3=) skulle fått mensen på tirsdagen... pleier å komme regelmessig... Krysser hvertfall fingrene for at dere skal få et positivt svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå