Gå til innhold

Ang alder på barna deres.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når dere skriver om alderen på barna deres, hvorfor skriver dere da i mnd og ikke i år? Et barn på 23 mnd f.eks???? Kan dere ikke bare skrive et år og elleve mnd??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke det opp til hver og en å bestemme hvordan de vil skrive alderen på barnet sitt?

er det fordi da slipper du å sitte og telle på fingrene og tenke etter hvor gamle de er eller? heheheh ;-p

Skrevet

Dette kan da umulig være noe å irritere seg over.....

Men du om det, så får folk skrive som dem vil spør du meg!

Skrevet

Sønnen min er 376 dager...eller 9024 timer om du vil;-)

Skrevet

Hehe. Det er selvfølgelig opp til hver enkelt. Men syntes det høres rart ut når et barn er f.eks 29 mnd. Å ja, jeg irriterer meg over alt og alle om dagen, så det ligger nok noe der:)

Skrevet

Du får ta deg en tur innom kranglesiden, mummi -der mottas nye irritasjonsmomenter med stor takk, hehe....

Skrevet

Hehe. Nei, det tørr jeg ikke. Da får jeg sikkert bare kjeft, og da begynner jeg og gråte;)

Skrevet

jeg svarer annerledes IRL, men inne på DIB er forumene delt opp i 0-1, 1-2 og 2-3 år da, og får å få mest relevante svar på spørsmål syns jeg det er greit å bruke hvor mange mnd barnet er, skjer mye på et år og lurer jeg på matrutiner på vesla mi på snart to år foreksempel, er det kanskje ikke så relevant med svar fra de med barn på 12 mnd, eller ett år om du vil;o), selv og barna er ett år begge to....

Skrevet

Enig i dette miracells. Jeg omtalte også alderen med mnd frem til gutten min var to, men kun til de som hadde barn rundt samme alderen eller hvis jeg lurte på noe konkret i forhold til sønnen min og den alderen han var i.

Men når det er sagt har jeg hørt de som gjør dette konsekvent til ALLE de snakker med og det er jo strengt tatt ikke nødvendig ;-).

Jeg har vel ikke akkurat irritert meg over dette, men stusset over det mer enn en gang :-)

Skrevet

Så godt og høre at noen er litt enig med meg, da:)

Skrevet

Har også omtalt mine barns alder med mnd frem til 2 års alderen og det er,aktisk veldig vanlig. selvfølgelig ikke dersom noen spurte om hvor gammel han var.men dersom det var noe jeg lurte på i forhold til alderen.

Skrevet

spiller det noen rolle da???

Skrevet

Av samme grunn som at jeg har forovervednt bilsete til han: For at folk her inne skal få noe å irritere seg over og skrive innlegg om. Igjen og igjen og igjen og igjen og igjen....

Skrevet

??? Nå datt jeg litt ut her, egentlig...

Skrevet

Jeg har kommet ut av regninga når det gjelder mnder så sønnen min er 3 1/2 år frem til han fyller 4 i juli han.

Skrevet

:=)

Skrevet

hihihi, det er samme som jeg måtte telle på finga mang en gang ang hvor mange mnd sønnen min var. Folk trodde vel ikke jeg visste hvor gammel han var selv engang ;-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...