Gå til innhold

Et lite spm ang spising/kosthold


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jo hørt så mye om at det er bra å ligge unna karbohydrater om en slnaker seg, samtidig som en ikke må ligge unna for lenge pga hjernen trenger føde.

 

Så tenker jeg, at om jeg f.eks spiser egg til frokost eller kvelds så dropper jeg skiva-det blir vel bra, eller er det slik at en må droppe det helt for at det skal ha en effekt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det handler ikke om droppe d ene eller d andre.. Det handler om å balansere det, å ikke spise overflod av noe å ingenting av d andre...

Skrevet

Om du tenker i forhold til ketolyse, så er det begrensinger i forhold til antall gram med karbohydrater per dag. (15??). Det finnes karbohydrater i grønnsaker og frukt også.. ketolyse forbyr frukt! Så om du heller vil redusere forbruken av karbohydrater i forbindelse med slankekur, så ville jeg heller forsøkt å kutte ut karbohydrater i form av poteter/pasta/ris til middag, og heller spise grønnsaker. Pass også på å drikke rikelig med vann, og spise jevnt gjennom hele dagen slik at du ikek går på tomgang og fettforbrenningen synker.

 

Svarte jeg på spm?? ;-)

Skrevet

Ja, dette var bra svar, lærer stadig noe nytt her inne!

 

Har ikke tenkt å gå i gang med noen ketolyse-kur. Men skal prøve å få til ett bra kosthold, både for meg og min familie. Og så skal jeg gifte meg i sommer, så da må noen kilo av.

 

Men jeg tenker litt som dere sier, det gjelder å balansere det,

Det gjelder å forbruke mer enn en tar inn, det vet jeg, rart at det skal være så innmari vanskelig for det om, hehe

 

Takk for svar!

Skrevet

Takker, skal inn og se:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...