<3mamma22<3 Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 passer kanskje ikke under skravlesiden,men jeg veit ikke hvor jeg skal skrive. men mensen min er nærmere 19 dager forsinket, alltid hatt regelmessig mens. og jeg har graviditets symptoner. men har tatt to tester og de er negative. å jg ble så redd istad for ei som sa til meg at det kan væra svangerskap utenfor livmoren. men om det er sånn, hadde ikke det slått ut på testen da? uff.. lyst til å dra på sykehuset nå for full sjekk, men vet ikke hva jeg skal si. noen råd??
lille sprelle Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Det beste er vel å si det som det er!
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #3 Skrevet 10. februar 2008 Hvis du blir gravid utenfor livmoren vil du få ubeskrivelige smerter når embryoet begynner å vokse, så jeg tror ikke du har det siden du ikke sier noe om smerter. Når tok du testene? Hvis jeg var deg ville jeg ventet noen dager til og tatt en ny test, eventuelt tatt deg en tur til legen. Masse lykke til!
<3mamma22<3 Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. februar 2008 hei! jeg har hatt sterke mens lignende smerter.. og først i dag så har jeg begynt å svi så fælt i venstre side.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå