Gå til innhold

Er Usa klar for en kvinnelig president?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stygt redd for at det blir et pest eller kolera-valg, og at en gammal krigshisser kommer til å vinne i stedet. På den annen side har Obama klart å få med seg selv gamle innbarka republikanere jeg kjenner (hvordan fikk JEG sånne venner??) så det er kanskje håp...

Skrevet

Neppe. Men man kan jo håpe. Det var som pokker at Giuliani røk ut, sånn i forhold til pest vs. kolera-opplegget.

Skrevet

Blir veldig spennende å se i allefall:)

Ron Jeremy for president!

Skrevet

Er redd for at republikanerne skal rigge valget igjen, jeg, pg da vet vi jo hvordan det går.

Det virker forøvrig, rigging eller ikke, som demokratene og republikanerne er omtrentlig like mange, så uansett kan det bli jevnt. Ser ingen grunn til at USA ikke skulle være klar for Obama eller Clinton, men holder en knapp på Obama som demokratenes kandidat.

Skrevet

Skummelt med en kvinne som USA`s president spør dere meg...

Ser ikke for meg at de muslinmske landene kommer til å ha så mye respekt for henne. (De ser jo ned på kvinner)

Ser for meg at Nostradamus eller hva han nå het, får rett i en tredje verdens krig i år 2011 :-(

Skrevet

Vel, Condolezza er nokså skummel, da. Hadde forresten vært spenstig med duell Condi-Obama.

Skrevet

Du tror grunnen til at vi ikke har tredje verdenskrig rasende allerede er de muslimske landenes voldsomme respekt for George W. Bush?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...