Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sluttet med p-pillen for snart seks uker siden, og de siste par ukene har jeg hatt så utrolig dårlig humør!!! Jeg er utrolig humørsyk, og det er overhode ikke likt meg. Jeg har ikke fått tilbake tr enda, men har ingen symptomer på å være gravid ellers. Det kan jo ta en stund før tr er tilbake. Jeg testet for en uke siden fordi jeg skulle ta et glass vin, den var selvsagt negativ. Så nei, jeg regner ikke med at det er fordi jeg er gravid at jeg er så suuuuur. Jeg har ikke noen andre grunner til å være i dårlig humør, heller. Jeg regner rett og slett med at det er fordi hormonene mine er helt kaotiske etter p-pilleslutt... Men er det noen som har opplevd det samme? Jeg prøver bare å ikke la det gå ut over min stakkars samboer, for han er jo like urolig herlig som alltid, og fortjener ikke at jeg skal være sint på ham. :)

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter denne opp, jeg. Her ser du innlegget mitt! Jeg testet positivt 14. februar. :)

Skrevet

Huff, der har du meg, ja....Hehehehe, må jo nesten bare le.

Det går jo over, må prøve å fokusere på det, og bite ting i meg.

Jeg har så veldig murringer nedover i lysken på begge sider, og noen unormalt ømme pupper.Husker liksom ikke om jeg hadde det så tidlig sist jeg var gravid....Hm...Takk for at du dyttet innlegget lenger opp, det var ganske morsomt å kjenne seg igjen.

Skrevet

Ja, ikke sant! Jeg bare lo da jeg leste ditt innlegg. :)

Skrevet

æ å e pottesur ! men e nok bare hormona ...æ e nok ikke gravid. :(

men sku ønska det va derfor !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...