Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 Dere som hevder det er mer miljøvennlig med engangsbleier, eller i allefall ikke mindre miljøvennlig med engangs enn tøybleier, hvordan klarer dere å komme fram til det svaret?
Gjest -<<- Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Ikke at jeg vil hevde det du refererer til, men det kan tenkes sannsynligheten for at tøybleiene fører til mye ekstra vask faktorerer i regnestykket.
FuckFace Skrevet 10. februar 2008 #3 Skrevet 10. februar 2008 Jøss, hvordan du formulere deg, -<<-! Nesten som jeg detter ut her etter halve setningen... Hvor i alle dager jobber du? Snakker du så innviklet til vanlig? "..hevde det du refererer til..." "...faktorerer i regnestykket......" zzzzzzz Bare lurer, jeg, altså... Her skrives det omtrent som det snakkes, ikke noe vanskelig "mambo jambo" her...
Gjest -<<- Skrevet 10. februar 2008 #4 Skrevet 10. februar 2008 Ja, alltid. Det er så de skumle muslimene i oppgangen ikke skal skjønne hva vi sier. De er sikkert terrorister.
FuckFace Skrevet 10. februar 2008 #5 Skrevet 10. februar 2008 AhA! Smart! Nå bor jeg i et pent, hvitt nabolag, men ser jeg noen av disse tørklehodene, skal jeg jammen legge om språket!! Terrorister er faaaali, det!
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #6 Skrevet 10. februar 2008 hihi:-) Antagelig terrorister ja. bra du sørger for at de ikke får tak i viktig informasjon om bleievalg. Det er de små, men viktige bidragene som gjør at krigen mot terror vil vinnes!! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå