Gå til innhold

miljø

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som hevder det er mer miljøvennlig med engangsbleier, eller i allefall ikke mindre miljøvennlig med engangs enn tøybleier, hvordan klarer dere å komme fram til det svaret?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke at jeg vil hevde det du refererer til, men det kan tenkes sannsynligheten for at tøybleiene fører til mye ekstra vask faktorerer i regnestykket.

Skrevet

Jøss, hvordan du formulere deg, -<<-! Nesten som jeg detter ut her etter halve setningen... Hvor i alle dager jobber du? Snakker du så innviklet til vanlig?

"..hevde det du refererer til..."

"...faktorerer i regnestykket......" zzzzzzz

Bare lurer, jeg, altså... Her skrives det omtrent som det snakkes, ikke noe vanskelig "mambo jambo" her...

Skrevet

Ja, alltid. Det er så de skumle muslimene i oppgangen ikke skal skjønne hva vi sier. De er sikkert terrorister.

Skrevet

AhA! Smart! Nå bor jeg i et pent, hvitt nabolag, men ser jeg noen av disse tørklehodene, skal jeg jammen legge om språket!! Terrorister er faaaali, det!

Skrevet

hihi:-) Antagelig terrorister ja. bra du sørger for at de ikke får tak i viktig informasjon om bleievalg. Det er de små, men viktige bidragene som gjør at krigen mot terror vil vinnes!!

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...