Gå til innhold

Jeg vil også vinne 50 000 lettjente kroner!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi sløver foran TVen og svitsjet akkurat over på Singing Bee. Tydeligvis om å gjøre å huske sangtekster. Han vsom vant, husket 5 sanglinjer og fikk 50 lapper. Lette tekster også, skikkelig barnemat for en tilårskommen syngedame!!

Fy flate, det hadde vært noe for meg! Men Karopappa ler og sier at jeg ikke får lov til å melde meg på... Hæh, er ikke det urettferdig eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du får lov av meg, og jeg blir gjerne med!

Skrevet

Det var litt for enkelt....var det ikke??

Jeg hadde kommet til kort hadde det vært sanger av 50 cent, piff,poff daddy ol.

My boobs are ok :o))

Skrevet

He he, det er nok flere potensielle deltagere her på DIB.... Kanskje vi skal spørre om å få et eget program?

Skrevet

Ja men bare med sånne lette tekster :o))

Som han som tapte i stad sang "oooooooo we`r half way in it....."

Det rimer jo veldig godt på neste setning som lyder "oooooooooooo livin` on a prayer".... Da blir jeg imponert og tenker at de var sikkert veldig fulle i ungdomstiden.

Skrevet

hehe... jeg måtte også smile litt av akkurat den :-)

hvem vant da?

Skrevet

Vet ikke hva han het, men hadde lyst kort hår og var i grunn god til å huske tekster. Selvom de var veldig enkle i finalen. Så jeg hadde tatt dobbelfinale ¨så kunne jeg ha vunnet 100 000,- :o))

Skrevet

vi lager et program hvor vi bare kan synge og kose oss og vinne det vi måtte trenge... det var et supert konsept var det ikke??? jeg blir med!

Skrevet

Jeg blir og med. Kan ikke synge, men er en jævel på tekster......

Så står du fast kan jeg sufflere :o))

Skrevet

også er du jo god på den puppelåta... nå kan du jo supplere med

"hvert tredje søk er gratis gratis gratis, hvert tredje søk er gratis på tjue en null NULL"

:-)

Skrevet

Ja den fenger skikkelig, litt sånn forspill låt det.... :o)) not.

Skrevet

Så klart du må melde deg på!!!!

Eldstejenta var med en venninne og pappan (han deltok) på Singing Bee, og det tok faktisk en hel dag med innspilling og venting!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...