grå :) Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 det er ikke akkurat så interessant, men jeg får litt sånn krise-følelse av hele greia. film.brita er veldig søt. veldig søt ja. og vært det leeeenge hmmmmm. lvet ikke heeeelt hva jeg synes om det *ler*. håper det bare er litt kjønnsforvirring ute og går. er vel ikke forelska. tror jeg. men betatt. forskjell det ikke sant? *håpe*
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Kjenner du henne personlig? Man kan bli veldig betatt av kjendiser uansett kjønn uten å være bifil/homofil av den grunn. Man liker holdninger og det de gjør og sier uten å kjenne de personlig, og vi har vel alle et lite ønske om å være som dem!?
Mille** Skrevet 10. februar 2008 #3 Skrevet 10. februar 2008 Hmmmm....jo, det er forskjell på å være forelsket og å være betatt. Men hvordan er følelsene dine for mannen din da? Er vel det som kan være avgjørende....Med tanke på at du får litt krise følelse altså....
Sentralstøvsugeren Skrevet 10. februar 2008 #4 Skrevet 10. februar 2008 HÆ, Grå? Film Brita......hun med kort, grått hår?
grå :) Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. februar 2008 nei kjenner henne ikke og det kan i grunnen være like greit. slipper å stilling til det slik.
Sentralstøvsugeren Skrevet 10. februar 2008 #7 Skrevet 10. februar 2008 Ja, kjenner ikke akkurat det kiler mellom beina ved tanken på henne - men himmel - you go girl!!
grå :) Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 10. februar 2008 er jo veldig glad i mannen min da og synes egentlig at det greieste er å leve a4-livet mitt. tnaken på at jeg faktisk blir ganske betatt av en dame passer ikke heeeelt inn i livet mitt kan man jo si. hehe er litt konservativ da det gjelder mitt eget liv og får litt hetta når noe ikke passer inn
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #9 Skrevet 10. februar 2008 Hun har jo veldig mye utråling da og er jo ikke akkurat feminin så jeg kan skjønne tankegangen;)
Mille** Skrevet 10. februar 2008 #10 Skrevet 10. februar 2008 Men det er jo litt deilig å tillate seg å la tankene fly, trenger jo ikke gjøre noe som helst med de tankene. Men noen ganger tillate seg å tenke utenfor det vanlige a4 livet, drømme seg litt bort. Det tror jeg de fleste føler for en gang i blandt. ;o) Trenger ikke bety så mye egentlig, er vel det jeg prøver å knote fram her, hehe....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå