puffyandmarcus Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 jeg velger avent uansett men hva burde jeg satse på? hørtes jo greiest ut med elektrisk men må høre litt med erfarne her.. jeg skal amme så lenge jeg kan forresten..
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Syns Avent generelt er noe dritt, har håndpumpa og syns den er elendig. Har søkt mye etter hva andre her inne og på dib syns om den elektriske, og fant ut at de fleste syns den var for svak. Medela Swing (elektrisk) derimot var de fleste veldig fornøyd med.
puffyandmarcus Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. februar 2008 kan jeg kun bruke medela flasker til pumpa da?
maria isabell Skrevet 10. februar 2008 #4 Skrevet 10. februar 2008 elektrisk pumpe er IKKE BRA...en har på en måte liten kontroll...har advent handpumpe...kjempe bra...litt vanskelig å montere i ammetåke..øv på dette før ungen kommer...
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 10. februar 2008 #5 Skrevet 10. februar 2008 Jeg har avent manuell og fikk låne ei elektrisk ei (medela). Jeg sverger til elektrisk! Men det avhenger helt av hvor "lettmelket" du er. For jeg sleit som bare pokker med å få ut melk med den manuelle. Med den elektriske så gikk det greit. Dette er jo noe man ikke vet før man skal bruke pumpa.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #6 Skrevet 10. februar 2008 Har fått høre at dersom brystbetennelsen først skulle være på ferde, så er det elektrisk som duger. (man er visst helt utkjørt, så det er vanskelig å kjøre manuelt).
puffyandmarcus Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. februar 2008 avent sin elektriske kan du jo bruke manuelt også trudde jeg?
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #8 Skrevet 10. februar 2008 Jeg har vært veldig fornøyd med avent, men kjøpte først manuell siden jeg ikke trodde jeg hadde så mye bruk for det. Så måtte jeg bruke den mye mer og ble så lei så jeg kjøpte elektrisk i tilegg.. Skulle jo bare ha kjøpt den elektriske med en gang for da får man jo manuell med (det er jo bare å ta av den elektriske delen hvis man vil bruke den manuelt) Men ser at det er mange forskjellige meninger så det er jo vanskelig å si før man prøver....
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #9 Skrevet 10. februar 2008 Avent sine passer ikke, men tror faktisk de fleste vanlige smale flasker passer til Medela.
m vestfold Skrevet 10. februar 2008 #10 Skrevet 10. februar 2008 Jeg kunne ikke amme mine to forrige barn, men pumpet meg den første måneden. Jeg tror jeg hadde blitt gal dersom jeg bare hadde håndpumpe. Jeg leide en elektrisk (medela) og var veldig fornøyd med den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå