hormonia&alienimagen <3 Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 Jeg var på 3D nå forrige uke og må for det første benytte anledningen til å si at det var absolutt verdt hvert øre!!! Har til nå fått ENORM dårlig forklaring på ting under UL og har følt meg veldig forvirret og usikker etter UL. Damen på "det gule huset" i moss er første person som har forklart i detalj hva hun gjør,hva hun sjekker og gen. info om ultralyden og babyen hun målte ALT tre ganger som andre til nå ikke har gjordt... Hnu tok seg god tid og viste oss kammrene i hjertet og flere organer på baby og pulsårer og diverse, og jeg følte meg veldig fornøyd og lettet etter den 3D på mange måter og ikke bare ved at det var en sunn og pen lita tulle... =0) så tusen takk og anbefaller det gule hus i moss på det sterkeste... =0) MEN når det gjelder termin blir jeg litt nervøs, for de sier jo det ikke har noe å si på grunn av at det er to uker før til to uker etter som er termin. Jeg hadde ul i uke 6 og da sa de 29 april,og mens termin ble satt til 30 april,men rut. UL ble satt til 5 mai..... Nå på 3D etter å ha målt alt MYE mer grunndig en noe andre jeg har vært hos,står det på 3D papirene at antatt termin blir etter mål 28 april.....men hun sa at hun ikke kunne få endret termin dato nå,for det var for sent... Men hvis den mest riktige termin er rundt 30 april,blir det ikke farlig sent med 5 mai med tanke på igangsetting ved overtid...? Det er mange som sier at jo lenger baby ligger i overtid,jo mer kan gå galt.... Skal jeg mase for å få noen til å sjekke dette nøyere på sykehuset eller skal jeg bare la være....? Hva hadde dere gjordt?
UngVoksen-over termin Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Nei, det er jo bare snakk om en uke.. hva står det som overtid på UL papirene dine da? Men mens termin og de andre terminene stemmer jo godt overens - så du skal bare se hun kommer da :-) Jeg har også like mange terminer som deg... men min menstermin - utfra befruktning - er senere en UL terminene...
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. februar 2008 står ikke noe om overtid greier på papirene mine... der det står termin på 3d er samme utskriften hun har målene på,ellers har jeg ikke noe UL papirer i den forstand...
<3Sosivov<3 Skrevet 10. februar 2008 #4 Skrevet 10. februar 2008 Jeg tror du bare skal se an om du virkelig kommer til å gå over tiden. Hvis du gjør det så nevner du at du har flere ulike terminer og så vet de å ta hensyn til det. Jeg har gått 11 og 18 dager over med mine to første og det gikk supert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå