Gå til innhold

kynnerene mine er blitt sterkere de siste dagene

Anbefalte innlegg

Skrevet

de varere lenger og er hardere, går både i ryggen og magen, strammer noe vanvittig. ikke vonde, bare mer og mer ubehagelig.

FLERE??

E det tegn på at jeg snart får rier eller bare hører det med. synes også jeg har det oftere. stikker og presser nedover i underlivet også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også fått mye mer av det nå de siste to ukene.Jeg er i uke 28 nå....trur det er vanlig..

Skrevet

jeg har 11dager igjenn til termin

HI

Skrevet

Jepp, har det helt likedan. Er 37+4. Vært slik 3-4 dager nå. Sikkert helt vanlig, men er jo lov å håpe :-)

Skrevet

jeg har det slik.. i dag har det vært helt jæ...... vondt i hodet har jeg hatt også..... har 39 dager igjen.... akkurat nå gleder jeg meg til alt er over... Orker ikke gå slik..

Skrevet

Mine kynnere har forandret seg nå på overtid. Kraftigere og hardere kynnere, og det er jo et tegn, men når ting skjer aner jeg fremdeles ikke. Jeg er andregangs og føler meg som førstegangs okke som (selv om det er 2 år siden forrige fødsel). Er til å bli frustrert av.

Skrevet

uff, håper det er en start ihvertfall, men stikkingen i underlivet er veldig plagsomt og vondt. "skriker" jo til når det stikker, ofte egentlig.Hadde det ikke sånn med første. ikke kynnere heller.

HI

Skrevet

Er annengans fødende jeg å og føler meg oxo som førstegang, men kan jo være for at dette sv.skapet er mye annerledes en forrige har jeg tenkt ut.

=)

Har ofte kynnere jeg å..

Synes magen er mer stram en bløt ihvertfall.

Er forresten 31 + 4 uker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...