Gå til innhold

liten vits i å starte med prog.krem nå så sent?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på dag 18 i syklusen å fikk eggl.test på dag 13 så hadde nok eggl. dag 14-15. Skulle begynne på dag 16 å smøre med wild yams kremen, men reiste bort i helga å glemte kremen:( Får som regel mens på dag 25.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om det er direkte for sent, men du kan sikkert like gjerne vente til ev. neste pp.

Glemte selv helt av progresteronkremen denne pp! ER det mulig, sier jeg! Men neste pp (som jeg regner med kommer), skal jeg også ha Pergo.

Lykke til :)

Skrevet

progresteronkrem hvorfor bruker dere det?.. bare lurer;) jeg har akkuratt gått på pergo så har vel snart eggløsning tenker jeg...:)

Skrevet

jeg skulle prøve det denne mnd pga at det ser ut til at jeg har kort lutealfase og progesteronproduksjon stopper opp på det mest kritiske tidspunktet- når egget skal feste seg.. og da støtes det ut som en gjerne for tidlig mens. Lutealfasen er tiden mellom eggl. og mens. Den ligger vanligvis på ca 14dg. men jeg har litt kort.

Skrevet

Brukes ofte av damer som begynner å dra på åra :) He, he. Altså fra 35 år synker ofte produksjonen av progesteron i kroppen. Dette stoffet er med på å hjelpe egget til å feste seg, pluss at progesteronnivået skal være høyst mulig et stykke ut i svangerskapet, om jeg husker rett :) Så kremen brukes fra dag 15 og til ev. mensen kommer. Om den ikke kommer og man er gravid, synes jeg å huske at man skal bruke den ut 1. tri :)

Skrevet

ja ok;) takk for svar;)..

Har sett at mange bruker det men har ikke skjønt helt hvorfor.. så takk for svaret;) lærte jeg noe i dag og:)

Skrevet

Men, jeg jurer på noe også... Er kanskje noe jeg burde visst, og derfor et dumt spørsmål, men spør likevel jeg.. Er prog.krem det samme som wild yam krem da? Og gjør wild yam kapsler samme nytten?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...